خبرگزاری کار ایران

رحمانی‌فضلی در جمع خبرنگاران:

از ساعت ۷ تا الان در هیچ شعبه‌ای فرآیند رأی‌گیری متوقف نشده است/ برای بیماران قرنطینه‌ای صندوق می‌فرستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۳۹۹

وزیر کشور گفت: از ساعت ۷ تا الان در هیچ شعبه ای فرآیند رأی گیری متوقف نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در خصوص اخلال در روند فرآیند رأی گیری گفت: ما به صورت طبیعی ۷۰ هزار شعبه داریم، گاهی برق می رود گاهی در دستگاه اخلال ایجاد می شود اما در هیچ جایی رای گیری متوقف نمی شود.

وی افزود: از ساعت ۷ تا الان در هیچ شعبه ای فرآیند رأی گیری متوقف نشده است.

وی بیان کرد: در عین حال هیچ وقت و به هیچ وجه رأی گیری متوقف نمی شود زیرا بلافاصله رای گیری به صورت آفلاین انجام می شود بعد داخل سیستم ثبت می کنند. 

وزیر کشور تاکید کرد: رأی گیری از ساعت ۷ شروع شده است. بنابراین تاکید می کنم رأی گیری در هیچ شعبه ای متوقف نشده و نمی شود و اگر جایی اشکالی پیش بیاید که برای ۷۰ هزار شعبه طبیعی است، رأی گیری آفلاین انجام می شود. 

رحمانی فضلی درباره تاخیر در رای گیری سعی در خارج از کشور، تصریح کرد: اطلاعات خارج را دقیق ندارم. 

وی در رابطه با اینکه گفته می‌شود صندوق سیار برای بیماران کرونایی نیست، گفت: هست، لیست بدهند هست. بیمارستان ها هم که همیشه صندوق سیار هست. بیماران قرنطینه ای هم برایشان صندوق می فرستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز