خبرگزاری کار ایران

امیر حیدری مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت بالگردی نزاجا جهت تسهیل در برگزاری انتخابات

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۳۵۴

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: برای بخشی از نیروهایی که داخل پادگان ها هستند؛ تمهیداتی شده تا در همان مکان بتوانند رای خود را به صندوق بیندازند و بخش دیگری از نیروها که در مرزهای کشور مشغول مرزبانی و برقراری امنیت هستند نیز از طریق صندوق های سیار رای خود را خواهند داد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری  با حضور در مدرسه شهید فلاحی و یکی از شعب های مستقر در مجتمع سازمانی شهید فلاحی گفت: ولی امر مسلمین جهان حضور در انتخابات را به عنوان یک واجب عینی عنوان کرده است؛ بر همین اساس ما نیز به عنوان یک مقلد وظیفه داریم تا تکلیف شرعی خود را به نحو احسن انجام دهیم و در آغازین دقایق رای گیری در این مسابقه بندگی و اطلاعت شرکت کنیم.

وی با اشاره به حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رای گفت: حضور مردم در همین ساعات اولیه آغاز انتخابات پرشور بوده و از این بابت نیز خدا را شاکریم که ملت بزرگ ایران همچنان به آرمان های نظام و انقلاب پایبند و پشتیبان ولایت و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه تمامی نیروهای ما در ارتش جمهوری اسلامی ایران به این تکلیف شرعی عمل می‌کنند گفت: برای بخشی از نیروهایی که داخل پادگان ها هستند؛ تمهیداتی شده تا در همان مکان بتوانند رای خود را به صندوق بیندازند و بخش دیگری از نیروها که در مرزهای کشور مشغول مرزبانی و برقراری امنیت هستند نیز از طریق صندوق های سیار رای خود را خواهند داد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان خاطرنشان کرد؛ همچنین ظرفیت بالگردی نیروی زمینی ارتش امروز جهت تسهیل در روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در اختیار مردم شریف ایران قرار دارد و از این ظرفیت در مناطق صعب العبور جهت انتقال صندوق های سیار استفاده می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز