خبرگزاری کار ایران

حق‌شناس در گفت‌و‌گو با ایلنا:

صدا و سیما بهانه به دست ضدانقلاب ندهد/ در فضا مبتنی بر کاهش مشارکت، حداقل در زمین دشمن بازی نکنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۷۴۶

رئیس شورای سیاست‌گذاری ستاد انتخاباتی مهرعلیزاده در واکنش به ممانعت از حضور علی تاجرنیا در صدا و سیما گفت: فضا مبتنی بر کاهش مشارکت، حداقل در زمین دشمن بازی نکنیم. صدا و سیما باید توضیح دهد و عذرخواهی کند و بهانه به دست ضدانقلاب ندهد.

محمدجواد حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص ممانعت صدا و سیما از ورود علی تاجرنیا به این سازمان، اظهار کرد: اتفاقی که برای عدم راهیابی نماینده آقای مهرعلیزاده رخ داد، برای ما غیرمنتظره بود. ما باید تکلیف خود را روشن کنیم که برای نامزدهای انتخابات حق قائل هستیم یا خیر.

رئیس شورای سیاستگذاری ستاد انتخاباتی محسن مهرعلیزاده افزود: انحصار در اختیار صدا و سیماست و علی‌القاعده وقتی اعلام می‌شود که نامزدها کسی را معرفی کنند،‌ باید پس از معرفی به انتخاب نامزدها، احترام گذاشته شود. متأسفانه امروز شاهد هستیم قواعد ویژه و غیرقابل استناد، وضع و تحمیل می‌شود؛ این رفتارها با قواعد رقابت سیاسی و آزادی بیان همخوانی ندارد.

وی با بیان اینکه هم اکنون علی تاجرنیا، قائم مقام سازمان نظام پزشکی است، گفت: این رویکرد‌ها به شدت آثار تخریبی دارد. فضا مبتنی بر کاهش مشارکت است، حداقل در زمین دشمن بازی نکنیم. صدا و سیما باید توضیح دهد و عذرخواهی کند و بهانه به دست ضدانقلاب ندهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز