خبرگزاری کار ایران

محرم زاده با اشاره به گزارش وزیر نیرو در صحن علنی مجلس:

بی برنامگی در قطعی برق، باعث رکود در تولید شده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۲۸۳

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بی برنامگی و قطعی برق اعلام نشده کارخانجات، باعث رکود در تولید شده است.

به گزارش ایلنا، در جلسه صحن علنی امروز یکشنبه ۹ خرداد مجلس شورای اسلامی، احمد محرم‌زاده یخفروزان نماینده اهر و هریس در سخنانی نسبت به گزارش وزیر نیرو در مورد علت قطعی برق گفت: آیا نمی شد برای حل این مشکل برنامه ریزی دقیق تری کرد، چرا که بی برنامگی باعث شده که کارخانجات دچار مشکلات فراوانی شوند.

وی افزود: چرا قبل از ورود به شرایط فعلی، مصرف برق سالانه را محاسبه نکرده و برای آن برنامه ریزی نداشتید؟ بی برنامگی و قطع ناگهانی برق، کارخانجات را دچار رکود کرده است، چرا فکر مردم نیستید؟ کشور ما از نظر ظرفیت های خدادادی تمام امکانات را دارد.

محرم زاده تصریح کرد: عدم توجه به تولید و کارخانجات، مشکلات زیادی ایجاد کرده و رکود را به همراه آورده است. آیا می دانید یک ساعت خاموشی، چه مشکلاتی را برای تولید به همراه دارد؟

وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم در ادامه با برنامه ریزی وزارت نیرو، پیش بینی های لازم برای خاموشی ها انجام شود تا تولید، معیشت و مردم بیش از این از بی برقی و مشکلات خاموشی ها لطمه نبینند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز