خبرگزاری کار ایران

بازتاب کاندیداتوری «سیدابراهیم رئیسی» در رسانه‌های جهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۵۴۹

کاندیداتوری رئیس قوه قضائیه در انتخابات ریاست جمهوری، مورد توجه رسانه‌های جهان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، سیدابراهیم رئیسی برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد. اعلام کاندیداتوری رئیس قوه قضائیه در انتخابات مورد توجه رسانه‌های خارجی قرار گرفت.

شینهوا در خبری نوشت: ابراهیم رییسی برای حضور در انتخابات ثبت‌نام  کرد. رئیسی رقیب اصلی حسن روحانی رئیس جمهور فعلی در انتخابات ۲۰۱۷ بود.

نشنال هم در خبری نوشت: ابراهیم رییسی روز شنبه در انتخابات ثبت نام کرد تا نامزد ریاست جمهوری این کشور شود. 

 رویترز هم نوشت، ابراهیم رئیسی رئیس تندرو دستگاه قضا ایران نامزدی خود را روز شنبه برای انتخابات ریاست جمهوری ماه آینده اعلام کرد  که حضورش به عنوان  آزمونی برای مشروعیت حاکمان روحانی کشور شناخته می شود.

رئیسی در بیانیه‌ای  گفت: "من به عنوان فردی مستقل به صحنه آمده‌ام تا در مدیریت اجرایی کشور تغییراتی ایجاد کنم و با فقر، فساد، تحقیر و تبعیض مبارزه کنم."

 الجزیره هم در خبری نوشت: نامزدهای اصلی برای تبدیل شدن به رئیس‌جمهور بعدی ایران ثبت نام کردند و اکثریت قریب به اتفاق محافظه کار بودند.

ابراهیم رئیسی، رئیس محافظه کار فعلی قوه قضائیه ایران روز شنبه با ثبت‌نام در انتخابات اعلام کاندیداتوری کرد،  تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که رئیسی،  رئیس جمهور بعدی ایران در انتخابات ۱۸ ژوئن شود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز