خبرگزاری کار ایران

رئیسی در بدو ورود به مازندران:

نتیجه بررسی‌های هیات ۳۰ نفره اعزامی پیرامون وضعیت مازندران با حضور مسئولان استانی رسیدگی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۴۳۵

رئیس قوه قضاییه در بیست و چهارمین سفر استانی خود ۲۴ اسفند به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی به استان مازندران سفر کرد.

به گزارش ایلنا، سید ابراهیم رئیسی در بیست و چهارمین سفر استانی خود در بدو ورود به فرودگاه ساری گفت: از اینکه به دلیل شرایط کرونایی و دستورالعمل‌های بهداشتی این سفر با تأخیر انجام شد و در این سفر به استان مازندران امکان حضور در اجتماعات عظیم مردمی را نداریم، عذرخواهی می‌کنیم.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: نتیجه بررسی‌های هیئت ۳۰ نفره اعزامی پیرامون شرایط و وضعیت استان مازندران در جلسه شورای قضایی با حضور مسئولان استانی مورد رسیدگی و تصمیم گیری قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در سایر جلسات از جمله جلسه شورای اداری با حضور مسئولان پرتلاش استان به میزانی که امکان دارد مسائل استان مازندران را مورد پیگیری قرار خواهیم داد.

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: امیدواریم در این سفر بتوانیم جهت گره گشایی از مشکلات مردم استان مازندران که همواره به تلاش‌گری و حرکت در مسیر تولید معروف بودند، اقدامات مثمر ثمری را انجام دهیم.

رئیسی بیان داشت: باید به خانواده معظم بیش از ۱۰ هزار شهید استان مازندران و همچنین خانواده مکرم ایثارگران این استان ادای احترام کنم.

در این سفر بررسی مسائل و مشکلات قضایی حقوقی استان مازندران و نتیجه ارزیابی تیم‌های کارشناسی که از هفته‌های گذشته برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی در این استان حضور یافته‌اند در دستور کار قرار خواهد گرفت.

دیدار با قضات، کارکنان و مسئولان قضایی و حضور در شورای اداری از برنامه‌های رئیس قوه قضاییه در سفر به استان مازندران خواهد بود.

رئیسی در این سفر با حضور در شورای قضایی مازندران به بررسی مشکلات حقوقی قضایی این استان خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است این سفر با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی این ستاد صورت می‌پذیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز