خبرگزاری کار ایران

با هدف نظارت میدانی؛

قالیباف وارد استان چهارمحال و بختیاری شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۷۳۵

رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش وارد استان استان چهارمحال و بختیاری شد.

به گزار شایلنا، محمدباقر قالیباف که با هدف نظارت میدانی در استان چهارمحال و بختیاری حضور یافته، صبح امروز پس از ورود به فرودگاه شهرکرد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه براساس برنامه‌های قبلی و رویکرد تحولی مجلس، نظارت میدانی از اولویت‌های کار این قوه است، گفت: نظارت‌های میدانی با اولویت مناطق محروم صورت می‌گیرد که در این سفر که سومین بازدید و نظارت میدانی مجلس است، به استان چهارمحال و بختیاری و شهرکرد آمدیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق بررسی‌های انجام شده و براساس شاخص‌های مختلف کشور، استان چهارمحال و بختیاری در زمینه‌های مختلف، فاقد امکانات لازم و مورد نیاز است، به همین جهت این استان را در اولویت قرار دادیم. برای ما توفیق است که در خدمت مردم عزیز، ولایتمدار، شهیدپرور و مسئولان این استان باشیم و از مناطق محروم، حوزه‌های مختلف صنعتی  استان در این ۴۸ ساعت بازدید و به مسائل و مشکلات آن‌ها رسیدگی کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم در این سفر نسبت به مسائل و مشکلات مختلف استان چهارمحال و بختیاری به یک جمع بندی خوب برسیم، تصریح کرد: با عنایت به اینکه در آستانه بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ هستیم، لازم است در برنامه ریزی‌ها و سیاستگذاری‌های سال آینده، تصمیمات خوبی برای تکمیل و پیشرفت پروژه‌هایی که در برنامه بازدید و نظارت میدانی است، بگیریم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز