خبرگزاری کار ایران

مهمترین اخبار حقوقی قضایی در هفته‌ای که گذشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۵۸۵

صدور حکم بدوی شهیندخت مولاوردی، برگزاری جلسات رسیدگی به اتهامات رئیس اسبق سازمان خصوصی‌سازی، تأیید حکم اعدام روح‌الله زم توسط دیوان عالی کشور، تشکیل پرونده برای عیسی کلانتری در دادسرای انقلاب و صدور حکم غلامرضا حیدرآبادی‌‌پور از جمله مهمترین اخبار حقوقی و قضایی در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پذیرفته شدن درخواست اعاده دادرسی سه محکوم اعدامی حوادث آبان ۹۸، صدور حکم بدوی شهیندخت مولاوردی، برگزاری جلسات رسیدگی به اتهامات علی اشرف پوری‌حسینی، رئیس اسبق سازمان خصوصی‌سازی و ورود مجدد سازمان بازرسی به خودروهای مستقر در پارکینگ خودروسازی‌ها از جمله اخباری بود که در اوایل هفته شاهد آن بودیم.

روز یکشنبه نیز رئیس قوه قضاییه با صدور دستوری به رییس سازمان بازرسی مأموریت داد که برای پیگیری موضوع آبگرفتگی استان خوزستان به این استان سفر کند و تمامی ابعاد بروز این وضعیت را مورد بررسی قرار دهد. بر همین اساس روز دوشنبه حجت‌الاسلام درویشیان وارد اهواز شد و اعلام کرد که سازمان بازرسی به کم‌کاری‌ها و‌ ترک فعل‌های صورت گرفته ورود خواهد کرد، در همین راستا مدیرعامل منطقه آزاد اروند بازداشت شد.

تأیید حکم اعدام روح‌الله زم توسط دیوان عالی کشور، تشکیل پرونده برای عیسی کلانتری در دادسرای انقلاب، صدور حکم غلامرضا حیدرآبادی‌‌پور و تشکیل کارگروهی با مسئولیت دادستان کل کشور برای پیگیری ترور شهید فخری‌زاده از مهم‌ترین اخباری بود که در نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه مطرح شد. 

مشروح خبر نشست سخنگوی قوه قضائیه را در (اینجا) بخوانید. 

همچنین تدوین پیش‌نویس اصلاح آیین نامه دفاتر اسناد رسمی و استقرار شعب قضایی در زندان اوین نیز از دیگر اخبار هفته گذشته بود.

انتهای پیام/
آناهیتا یاوری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز