خبرگزاری کار ایران

در صحن مجلس؛

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان قرائت شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۹۰۵

تذکرات کتبی نمایندگان در صحن مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یک عضو هیأت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرأت کرد که به شرح زیر است:

-  تذکر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص لزوم نظارت بر مبادی ورود سرمایه به حوزه هنر و سینما

 - تذکر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص ضرورت حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر به خاطر آسیب های کرونا، تذکر به وزیر نفت درخصوص ضرورت اتخاذ تدبیر در توزیع گاز مایع.

- تذکر کمال حسین پور نماینده پیرانشهر و سردشت به وزیر آموزش و پرورش درخصوص ضرورت ارتقای نمایندگی آموزش و پرورش شهرستان میرآباد در شهرستان سردشت به اداره آموزش و پرورش

- تذکر به رئیس جمهور درخصوص ضرورت توجه به دغدغه های درمانی مصدومان شیمیایی شهرستان سردشت و احداث و تجهیز کلینیک برای آنها.

- تذکر حبیب الله دهمرده نماینده زابل، زهک و هیرمند به وزرای جهاد و نیرو درخصوص لزوم تسریع در رهاسازی آب برای کشاورزان سیستان.

- تذکر جواد نیک بین نماینده کاشمر و خلیل آباد  و ۳۹ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی درخصوص لزوم رسیدگی به رشد قیمت مسکن و کاهش قدرت خرید مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه

- تذکر ۲۴ نفر از نمایندگان به وزیر ورزش و جوانان درخصوص اینکه علت بی سروسامانی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در ماجرای استعفای دقیقه ۹۰ چیست؟

- تذکر ۳۶ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی درخصوص اینکه علت افزایش دو برابری قیمت بلیط هواپیما چیست؟

- تذکر  ۳۱ نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی درخصوص اینکه برای اخذ مالیات از افرادی که در وضعیت آشفته اقتصادی به سودهای کلان یک شبه به ویژه در حوزه خودرو و مسکن رسیده اند، چه تدبیری اندیشیده اید؟

- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و میمه و ۳ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی درخصوص لزوم تسریع در تدوین و ابلاغ ساختار اداری و تشکیلاتی ادارات راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان برخوار.

- تذکر مهدی عسگری نماینده کرج و اشتهارد و ۹ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو درخصوص لزوم در نظر گرفتن پیامدهای زیست محیطی ، اقتصادی، اجتماعی و تامین آب شرب و فرونشست زمین با توجه به طرح انتقال آب کرج به تهران.

- تذکر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ در خصوص نظارت بیشتر به برخی ادارات استانی و شهرستانی سازمان فنی و حرفه ای

-تذکر دیگر این نماینده به وزیر ارتباطات در خصوص ضرورت اطلاع رسانی در حوزه سرانجام سرویس پهپاد پست یا پست پلاس، همچنین تذکر این نماینده به وزرای ورزش و علوم؛ ضرورت توجه ویژه به تکالیف قانون تسهیل جوانان

- تذکر این نماینده به وزیر ورزش و جوانان؛ در خصوص ضرورت توجه و اقدام موثر در زمینه تسهیل قانون ازدواج جوانان.

- تذکر محمدحسن آصفری نماینده اراک به وزیر جهاد کشاورزی؛ در خصوص لزوم جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت گوشت و سایر اقلام پروتئینی.

- تذکر حسین گودرزی نماینده درود و ازنا به همراه ۱۲ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی در خصوص لزوم تسریع در رسیدگی به مشکلات کارکنان شرکت تراورس راه آهن به ویژه کارکنان شرکت تراورس راه آهن استان لرستان.

- تذکر مهدی اسماعیلی نماینده میانه به وزیر راه و شهرسازی؛ در خصوص لزوم اهتمام و برنامه ریزی و کنترل و جلوگیری از افزایش لجام گسیخته مسکن و تذکر دیگر این نماینده به وزیر آموزش و پرورش؛ در خصوص لزوم حل مشکل عدم دسترسی میلیون ها دانش آموز به سامانه شاد با گذشت بیش از ۸ ماه از ویروس کرونا.

- تذکر جلال محمودزاده نماینده مهاباد به وزیر نیرو؛ در خصوص ضرورت توجه به روشنایی معابر شهری و روستایی، همچنین تذکر دیگر این نماینده به وزیر راه و شهرسازی؛ در خصوص تکمیل طرح ایجاد روشنایی گردنه های حادثه خیز محور مهاباد- سردشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز