خبرگزاری کار ایران

محمدرضا عارف:

ایلنا نشان داد بدون افراط و تفریط هم می‌توان ماندگار بود

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۱۸۵

اگر آزادی‌ را از نویسنده بگیریم و نویسنده دستش در هنگام نوشتن بلرزد فایده‌ای ندارد. نمی‌توان به خبرنگار دیکته کرد که چه بنویسد و چه چیزی ننویسد.

معاون اول دولت اصلاحات تاکید کرد: رسانه‌های اصلاح‌طلب از هر حیثتی باید الگو باشند، هم از نظر اخلاق رسانه‌ای، هم پایبندی به ارزش‌ها که الحمدلله خبرگزاری ایلنا تاکنون در این خصوص موفق عمل کرده است.

محمدرضا عارف در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به سالگرد تاسیس خبرگزاری کار ایران(ایلنا) برای پیگیری مطالبات کارگران، آن را اقدامی ارزشمند توصیف کرد و با قدردانی از زحمات و تلاش‌های دست‌اندرکاران این رسانه گفت: خبرگزاری ایلنا به عنوان یک رسانه اصلاح‌طلب و پیگیر مطالبات کارگران عزیز تاکنون نشان داده است بدون افراط و تفریط می‌توان هم ماندگار بود و هم از روش و منش خود دست نکشید.

وی تاکید کرد: رسانه‌های اصلاح‌طلب از هر حیثتی باید الگو باشند، هم از نظر اخلاق رسانه‌ای، هم پایبندی به ارزش‌ها که الحمدلله خبرگزاری ایلنا تاکنون در این خصوص موفق عمل کرده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بر لزوم توجه مسئولان به رسانه‌های مستقل تاکید کرد و گفت: رسانه یک بستر است و به صرف خطای یک نویسنده و خبرنگار نباید با آن رسانه برخورد کرد. باید با حداکثر سعه صدر در اینگونه موارد برخوردکرد. اگر آزادی‌ را از نویسنده بگیریم و نویسنده دستش در هنگام نوشتن بلرزد فایده‌ای ندارد. نمی‌توان به خبرنگار دیکته کرد که چه بنویسد و چه چیزی ننویسد.

عارف در پایان با اشاره به وضعیت کارگران در کشور گفت: کارگران در همه مقاطع حساس انقلاب مددرسان نظام بوده‌اند البته حق و حقوشان هم آنگونه که در شان این عزیزان است به خاطر برخی محدودیت‌ها مورد توجه قرار نگرفته است. ان‌شالله خبرگزاری ایلنا باید به صورت جدی مطالبات کارگران را به دور از هیاهو و جنجال دنبال و منعکس کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز