خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

دعوت مردمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۷۲۶

پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در بیست و دوم بهمن سال ۱۳۵۷، نقطه عطفی در تاریخ پرفراز و نشیب کشور عزیزمان ایران است.

دانشگاه فنی و حرفه‌ای اعلام کرد: با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به همه فتنه‌گران غربی و عمال منطقه آنان نشان می‌دهیم که ملت ایران با ارزش‌های انقلابی و اسلامی خود ایستاده و در مقابل متجاوزان عکس‌العمل قاطع نشان می‌دهد.

به گزارش ایلنا، رئیس، مدیران، اعضای هیأت علمی، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای به مناسبت فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند: به همه فتنه‌گران غربی و عمال منطقه آنان که سعی در جلوگیری گفتمان انقلاب اسلامی ایران در سایر کشورهای اسلامی دارند، نشان می‌دهیم که ملت ایران با ارزش‌های انقلابی و اسلامی خود تا سرحد جان ایستاده و در مقابل متجاوزان به حقوق، حرمت و کرامت‌های انسانی و الهب در نقطه‌ای از کره خاکی کوتاه نخواهد آمد و عکس‌العمل قاطع نشان خواهد داد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در بیست و دوم بهمن سال ۱۳۵۷، نقطه عطفی در تاریخ پرفراز و نشیب کشور عزیزمان ایران است. انقلابی که برپایه ماهیتی فرهنگی و اعتقادی شکل گرفت و اهداف گرانمایه خود را در سه اصل استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تبلور بخشید.

انقلاب مردم ایران با رهبری داهیانه امام خمینی(ره) معمار و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، در پی احیای کرامت‌ها و ارزش‌های انسانی از دست رفته و پاک نمودن زنگارهای استعخار و استبدادزدگی شکل گرفته و هزاران شهید گلگون کفن٬ جان خود را در این راه مقدس نثار کردند. شهیدانی که هنوز خون‌های پاکشان در جوشش است و کاروان انقلاب و نظام اسلامی را حرکت می‌دهند.

با گرامیداشت یاد و خاطره مام راحل(ره)، شهدا و ایثارگران گرانقدر انقلاب اسلامی و دوران شکوهمند دفاع مقدس برآنیم تا بار دیگر یک صدا و دست در دست یکدیگر، با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن سالروز پیروزی انقلاب و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، عزم جزم خویش در پاسداری از اهداف الهی - انسانی انقلاب و تاکید بر آرمان‌های امام(ره) و شهدای گرانقدرمان را به رخ جهانیان کشیده و به همه فتنه‌گران غربی و عمال منطقه آنان که با ایجاد و حمایت جریان‌های افراطی و تکفیری طالبان و القاعده و داعش که سعی در جلوگیری گفتمان انقلاب اسلامی ایران در سایر کشورهای اسلامی دارند، نشان دهیم که ملت ایران با ارزش‌های انقلابی و اسلامی خود تا سرحد جان ایستاده و در مقابل متجاوزان به حقوق، حرمت و کرامت‌های انسانی و الهی در نقطه‌ای از کره خاکی کوتاه نخواهد آمد و عکس‌العمل قاطع نشان خواهد داد.

مدیران، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای، با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن، بار دیگر پیوند خود با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب را به نمایش خواهند گذاشت و همگام با آحاد مردم غیور و شرافتمند ایران در اقصی نقاط کشور اسلامی، روز سرنوشت ساز دیگری را در تاریخ این سرزمین ثبت و ضبط خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز