خبرگزاری کار ایران

در بیانیه حزب وحدت و همکاری ملی مطرح شد؛

دعوت مردمی برای راهپیمایی ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۳۲۱

مردم انقلابی و هوشیار ایران اسلامی امسال هم چون سنوات گذشته با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن یاد و خاطره شهدای گرانقدر و ایثار و فداکاری مبارزان انقلاب اسلامی را گرامی خواهند داشت.

حزب وحدت و همکار ملی با صدور بیانیه‌ای مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن فراخواند.

به گزارش ایلنا٬ متن این بیانیه به شرح زیر است:

ماه بهمن به ویه ایام دهه مبارک فجر و علی الخصوص ۲۲ بهمن یادآور حماسه بزرگ و تاریخ ساز ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی است که نه تنها در تاریخ کشورمان ماندگار شد، بلکه به عنوان نقطه تحول سازی در تاریخ معاصر جهان به ثبت رسید که امروز آثار آن پس از ۳۶ سال در قالب بیداری اسلامی در منطقه مشاهده می‌شود.

۲۲ بهمن سالروز پیروزی حماسه عظیمی است که ملت متدین و آزاداندیش ایران آن را با آگاهی و وحدت کلمه تحت رهبری رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خلق نمود.

۲۲ بهمن سالروز تجلی مظهر پیروزی سال‌ها مبارزه و مجاهدت مردان و زنان انقلابی ایران اسلامی است که برای رهایی از وابستگی، ظلم و استبداد و تحقق مردم سالاری و حاکمیت ارزشهای اسلامیخود را به دریای زلال جمهوری اسلامی رساندند و با تاسیس نظام جمهوری اسلامی استقلال، آزادی و مردم سالاریدینی را برای مردم ایران به ارمغان آوردند.

مردم انقلابی و هوشیار ایران اسلامی امسال هم چون سنوات گذشته با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن یاد و خاطره شهدای گرانقدر و ایثار و فداکاری مبارزان انقلاب اسلامی را گرامی خواهند داشت و بر تداوم تحقق آرمان‌های شهدا و حضرت امام خمینی(ره) و شعارهای محوری خود در هفته‌ها و روزهای منتهی به ۲۲ بهمن ۵۷ یعنی وحدت، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تحت رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله العالی تاکید خواهند کرد و وحدت و همبستگی و اقتدار خود را به رخ دشمنان انقلاب اسلامی خواهند نمود.

حزب وحدت و همکاری ملی با عرض تبریک و تهنیت فرارسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز سی و هفتمین بهار انقلاب و اعلام آمادگی اعضایش برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن از عموم مردم شریف و هوشیار ایران اسلامی دعوت می‌نماید امسال هم چون سنوات گذشته در راهپیمایی۲۲ بهمن به عنوان تجلی نمایش بزرگوحدت، اقتدار و همکاری ملی شرکت نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز