خبرگزاری کار ایران

نماینده حزب الله در تهران؛

مبارازت ثابت کرده است که اسرائیل شکست ناپذیر نیست

کد خبر : ۲۴۹۰۸۵

حماقت‌های حاکمان صهیونیست موجب شده است که موقعیت مقاومت روز به روز در منطقه ارتقا یابد.

نماینده حزب الله در تهران گفت: مبارزه و جنگ با اسراییل در این سال‌ها ثابت کرد که اسراییل یک دیوار محکم و غیرقابل شکست نیست بلکه در مقابل اراده و توان رزمندگان مقاومت، شکننده و بسیار آسیب‌پذیر است.

به گزارش ایلنا، سید عبدالله صفی الدین در سخنانی در نود و هفتمین نشست هم‌اندیشی موسسه تحقیقات و پژوهش‌های سیاسی و علمی ندا با موضوع «جایگاه حزب الله در جبهه مقاومت ضدصهیونیستی» گفت: شکست اسراییل در سال ۲۰۰۰ و عقب‌نشینی این رژیم، نماد بارز جعلی بودن و غیراصیل بودن این موجودیت است. این مساله را نه تنها ما، بلکه استراتژیست‌ها و تئوریسین‌های صهیونیست بارها اعتراف کرده‌اند.

وی افزود: مبارزه و جنگ با اسراییل در این سال‌ها ثابت کرد که اسراییل یک دیوار محکم و غیرقابل شکست نیست بلکه در مقابل اراده و توان رزمندگان مقاومت، شکننده و بسیار آسیب‌پذیر است.

عبدالله صفی‌الدین با اشاره به پایه‌های دروغین رژیم صهیونیستی یادآور شد: یک کشور جعلی را که مهم‌ترین ویژگی آن را بی‌انگیزه بودن و بی‌هدف بودن و حماقت گروهی صهیونیست تشکیل می‌دهد، در مقابل جهان اسلام، بر پا کرده‌اند و جالب است که انتظار دارند این خانه عنکبوتی به یک کشور قدرتمند و باثبات تبدیل شود. آرزویی که صهیونیست‌ها آن را با خود به گور خواهند برد.

وی افزود: حماقت‌های حاکمان صهیونیست موجب شده است که موقعیت مقاومت روز به روز در منطقه ارتقا یابد.

نماینده حزب الله در تهران درباره دستاوردهای عملیات شبعا عنوان کرد: عملیات شبعا، پیروزی دوباره‌ای را به نفع مقاومت رقم زد. هم‌چنین سخنان سید حسن نصرالله در هفته‌های اخیر، قواعد بازی را به زیان اسراییل و به نفع مقاومت تغییر داد. اما آن چه که همه گروه‌های مقاومت بر آن تأکید دارند این است که هر قطره از خون شهدا که ریخته می‌شود، نوید پیروزی برای رزمندگان مقاومت در خاک فلسطین و خارج از مرزهای سرزمین‌های اشغالی است. خون شهدای مقاومت تضمینی برای آزادی فلسطین است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز