خبرگزاری کار ایران

سردار جعفری:

پاسخ حزب‌الله به اسرائیل٬ حداقلی بود

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۲۵۸

پاسخ جمهوری اسلامی و حزب‌الله یکی است. ما با حزب‌الله یکی هستیم و هرجا خون شهیدانمان در جبهه با هم ریخته شود٬ پاسخ ما یکی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه حمله حزب‌الله به اسرائیل پاسخ حداقلی بود، گفت: پاسخ جمهوری اسلامی و حزب‌الله یکی است.
به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در حاشیه برنامه «جهاد ادامه دارد» در جمع خبرنگاران در خصوص پاسخ اخیر حزب الله لبنان به حمله موشکی رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت فرماندهان بلندپایه حزب‌الله و سردار الله‌دادی شد٬‌ گفت: پاسخ حزب‌الله به اسرائیل پاسخ حداقلی بود که به اسرائیلی‌ها داده شد و امیدواریم این پاسخ درس عبرتی شود که دیگر این غلط‌ها را نکنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه وحشت آنان از مقاومت موجب چنین عملیاتی شده است، خاطرنشان کرد: آنان از مقاومت وحشت دارند که اینگونه تحرکات فرماندهان مؤثر حزب‌الله را تعقیب می‌کنند اما آنان حماقت کردند و می‌دانستند که چنین اقدامی چنین پاسخی را دارد ولی به هر حال از توانمندی مقاومت وحشت دارند که دست به چنین عملیاتی زدند.

سردار جعفری با بیان اینکه پاسخ جمهوری اسلامی و حزب‌الله یکی است خاطرنشان کرد: ما با حزب‌الله یکی هستیم هرجا خون شهیدانمان در جبهه با هم ریخته شود پاسخ ما یکی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز