خبرگزاری کار ایران

توضیح حزب ندا در مورد یادداشت همایش اصلاح طلبان:

آن یادداشت به هیچ‌وجه موضع حزب نبود

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۹۰۱

آن نوشته، یادداشت وارده‌ای بود که قرار به انتشار آن در پایگاه خبری نبود و متاسفانه به دلیل بی‌دقتی صورت‌گرفته منتشر شد و به سرعت در فضای مجازی بازنشر شد.

به دنبال انتشار یادداشتی در خصوص همایش اصلاح‌طلبان و طرح برخی مسائل و به دنبال آن حواشی به وجود آمده بخصوص سوء استفاده روزنامه کیهان از این مطلب، کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات حزب ندای ایرانیان توضیحاتی را در این خصوص منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، حزب ندای ایرانیان در توضیح دلیل انتشار یادداشتی درباره همایش اصلاح‌طلبان اینگونه آورده است:

خطا بخصوص در رسانه‌های آنلاین، آن هم در رسانه‌های آنلاینی که کار خود را به تازگی آغاز کرده‌اند غیر طبیعی نیست. هرچند که باید مسئولان سایت حداکثر دقت را در کاهش خطا‌ها به عمل آورند. نمونه این خطا، انتشار یادداشتی درباره گردهمایی تحسین برانگیز اصلاح‌طلبان بود که به همت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بعد از شش سال وقفه در سال‌های سخت دوباره برگزار شد.

این یادداشت، یادداشت وارده‌ای بود که قرار به انتشار آن در پایگاه خبری نبود و متاسفانه به دلیل بی‌دقتی صورت گرفته در پایگاه خبری ندای ایرانیان، منتشر شد و به سرعت در فضای مجازی بازنشر شد.

پایگاه خبری ندای ایرانیان لزوما تمامی دیدگاه‌های حزب را در خصوص مسائل مختلف بازتاب نمی‌دهد، چه آنکه هر روز بیش از ۵۰ خبر در حوزه‌های مختلف در این سایت منتشر می‌شود و عملا امکان آنکه تمام اخبار به تصویب کمیته سیاسی، کمیته اطلا‌ع‌رسانی و سایر ارکان برسد نیست، هرچند که این پایگاه خبری می‌بایست ضمن آنکه خط مشی حزب را دنبال کند، نخستین مرجع انتشار دهنده اخبار اختصاصی حزب باشد.

لازم به ذکر است، مواضع رسمی حزب در خصوص مسائل مختلف صرفا از سوی سخنگو، رئیس شورای مرکزی، دبیرکل و معاونان وی و همچنین کمیته اطلاع‌رسانی اعلام می‌شود و سایر اخبار و مواضع لزوما بازتاب دهنده مواضع رسمی حزب نیست.

اما با توجه به حاشیه‌های به وجود آمده درباره این یادداشت تاکید می‌شود موضع رسمی حزب در خصوص همایش اصلاح‌طلبان، حضور در عالی‌ترین سطح و کمک به همدلی و نزدیکی اصلاح‌طلبان بود و هست، بنابراین ضمن عذرخواهی از انتشار یادداشت منتشر شده در خصوص این همایش بار دیگر بر این موضع رسمی حزب تاکید می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز