خبرگزاری کار ایران

سرلشگر جعفری در مراسم تشییع سردار الله‌دادی:

راه شهیدان تا آزادی قدس و نابودی دشمنان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۴۸۳

آنچه که باید به عنوان پیام به همه دشمنان و دوستان بگوییم و منتقل کنیم این است که راه این شهیدان توقف‌بردار نیست و این مسیر تا آزادی قدس عزیز و نابودی دشمنان ادامه خواهد داشت.

فرمانده کل سپاه بیان کرد: ما پاسداران باید بدانیم سرانجام ما شهادت است و خوشا به حال این شهیدان از جمله سردار تقوی، سردار الله‌دادی و همه شهیدان پاسدار، بسیجی ایرانی و غیر ایرانی که در این مقطع حساس با گذشتن ازجانشان به تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل کمک می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ سرلشگر محمدعلی جعفری درمراسم تشییع پیکر سردار الله‌دادی گفت: این شهدای گرانقدر شهید الله‌دادی و شهید مغنیه و همرزم آنها در راه و مسیر آرمان‌های انقلاب به شهادت رسیدند. ما نیز باید تلاش کنیم که در راه این شهدا باشیم.

وی ادامه داد: این شهدا برای امنیت مرزهای اسلامی و دولت کشور دوست و برادر سوریه به شهادت رسیده‌اند که این ترکیب شهادت٬ نشان از نزدیکی امت اسلامی و محقق شدن بخش عمده‌ای از اهداف انقلاب است.

فرمانده کل سپاه افزود: این ترکیب نویدبخش پیروزی و آزادسازی قدس عزیز و محقق شدن وعده‌های امام راحل نیز می‌باشد.

جعفری گفت: امیدوارم به وعده‌های الهی که قرآن، خداوند و امام راحل داده است٬ همه ما برسیم.

فرمانده کل سپاه درباره شهید الله‌دادی گفت: ایشان همیشه به دنبال شهادت بود و تمام عمر خود را در سپاه و به خدمت و حراست از انقلاب گذاشت و در سال‌های آخر جنگ به عنوان فرمانده تیپ ۴۱ ثارالله و بعد از جنگ فرمانده سپاه الغدیر و سپاه استانی یزد شد و همیشه برای تحقق اهداف و برقراری امنیت و دفاع از کشور و عزت ایران و اسلام تلاش می‌کرد.

فرمانده کل سپاه اضافه کرد: در اواخر خدمت به جای آنکه به دنبال بازنشستگی باشد٬ به دنبال راهی برای پیدا کردن شهادت بود و پیشنهادی که سپاه قدس به وی داد که در سوریه و لبنان حضور داشته باشد را با اشتیاق پذیرفت. این شهید بزرگوار اخلاق و روحیات مثال‌زدنی داشت که باید الگوی همه ما پاسداران باشد.

جعفری بیان کرد: ما پاسداران باید بدانیم سرانجام ما شهادت است و خوشا به حال این شهیدان از جمله سردار تقوی، سردار الله‌دادی و همه شهیدان پاسدار، بسیجی ایرانی و غیر ایرانی که در این مقطع حساس با گذشتن از جانشان به تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل کمک می‌کنند.

وی گفت: آنچه که باید به عنوان پیام به همه دشمنان و دوستان بگوییم و منتقل کنیم این است که راه این شهیدان توقف‌بردار نیست و این مسیر تا آزادی قدس عزیز و نابودی دشمنان ادامه خواهد داشت.

جعفری تصریح کرد: سردار الله‌وردی برای شهادت هجرت کرد و خداوند متعال نیز عنایت شهادت را به وی عطا کرد. شهیدان جایگاه والایی دارند چون بی‌ادعا و صادق هستند و خدای متعال نیز شهادت را به آن‌ها عنایت می‌کند.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: ما باید از اینگونه شهادت‌ها درس بگیریم و لحظه‌ای در این مسیر پر خطر که در آن احتیاج به جهاد و شهادت است٬ کوتاهی نکنیم و متناسب با توانمندی و استعدادمان در عرصه خدمت جهادگونه مسیر شهادت را بپیماییم.

فرمانده کل سپاه گفت: امروز به برکت خون این شهیدان است که امنیت در نظام اسلامی ایران با بهترین کیفیت برقرار است و مرز‌ها به برکت خون این شهدا امنیت کامل دارند.

جعفری بیان کرد: امروز ما مشاهده می‌کنیم که انقلاب اسلامی خارج از مرز‌ها به سرعت در حال پیشروی و هرروز در حال فتح سنگر‌ها هستیم و انشاالله خدای متعال توفیق بدهد همه ما در این مسیر و خط مقدم انقلاب حرکت کنیم و از خداوند متعال آرزو می‌کنم که عاقبت ما بخیر و شهادت ختم کند.

وی در پایان گفت: دوباره شهادت این شهدای عزیز که در کنار حزب‌الله ما در لبنان و سوریه به شهادت رسیده‌اند به محضر ولی‌عصر و ولایت تبریک و تسلیت می‌گویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز