خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

دیدار هیئت نظامی عمان با فرمانده نیروی دریایی ارتش

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۳۴۳

دیدار هیئت نظامی عمان با فرمانده نیروی دریایی ارتش در راستای تحکیم روابط ایران و عمان و انتقال تجربیات دفاعی ایران در عرصه دریا و همچنین توسعه دیپلماسی صورت گرفته است.

رییس دانشکده دفاع ملی کشور عمان در صدر هیاتی بلندپایه علمی و نظامی با امیردریادار حبیب الله سیاری فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایلنا، سرلشکر سالم‌بن مسلم‌بن علی قطن رییس دانشکده دفاع ملی کشور عمان که در صدر هیاتی بلندپایه علمی و نظامی به ایران آمده، صبح امروز با حضور در ستاد فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نداجا دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار جمعی از دانشجویان دانشکده دفاع ملی عمان نیز حضور دارند.

خاطرنشان می‌شود دیدار هیئت نظامی عمان با فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در راستای تحکیم روابط دوستانه جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی عمان صورت گرفته و هدف از آن انتقال تجربیات دفاعی ایران در عرصه دریا و همچنین توسعه دیپلماسی است.

رییس دانشکده ملی دفاع کشور عمان و هیات همراه به دعوت دانشگاه دفاع ملی جمهوری اسلامی ایران، به تهران آمده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز