خبرگزاری کار ایران

سردار حاجی‌زاده در دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش عراق:

نتیجه تعاملات ما در جبهه مقابله با داعش اثر جدی می‌گذارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۲۴۷

با حضور هیئت عالیرتبه عراق تلاش می‌کنیم سطح تعاملات طرفین را ارتقا بخشیده و نیازمندی‌های برادران عراقی را در سطوح مختلف مستشاری، آموزشی و فنی مرتفع کنیم.

هیئت عالیرتبه نظامی کشور عراق به سرپرستی سرلشکر " انور حمد امین " فرمانده نیروی هوایی ارتش عراق با سرتیپ امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با خیر مقدم به به هیئت نظامی کشور عراق گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نخستین روزهای تهاجم تروریست‌های تکفیری داعش به عراق به یاری ملت، دولت و ارتش عراق شتافت.

وی افزود: در این مدت نیروی هوا فضای سپاه با ارائه‌ کمک‌های مستشاری، فکری و فنی با برادران عراقی همراهی کرده است.

حاجی زاده تصریح کرد: با حضور هیئت عالیرتبه عراق به سرپرستی جنرال انور فرمانده نیروی هوایی ارتش عراق تلاش می‌کنیم سطح تعاملات طرفین را ارتقا بخشیده و نیازمندی‌های برادران عراقی را در سطوح مختلف مستشاری، آموزشی و فنی مرتفع کنیم.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه تاکید کرد: نتایج این تعاملات به طور قطع در جبهه های مقابله با داعش اثر جدی خواهد گذاشت و نیروی هوایی ارتش عراق را بیش از پیش تقویت خواهد کرد.

سرلشکر " انور حمد امین " فرمانده نیروی هوایی ارتش عراق نیز در این دیدار با بیان اینکه کشور عراق در حال حاضر در شرایط سختی به سر می برد از حضور در ایران ابراز خرسندی کرد و گفت: تهاجم تروریست های تکفیری داعش ما را بر آن داشت که با کشور همسایه، دوست و برادر خود ایران تعامل و همکاری بیشتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از معدود کشورهایی بود که در مقابله با داعش یاری گر و پشتیبان ارتش، ملت و دولت عراق بود گفت: حضور ما در ایران به منظور ارتقای همکاری ها و تعاملات با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه های مستشاری، آموزشی و فنی است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش عراق در ادامه تصریح کرد: پس از حضور در ایران به این حقیقت رسیدیم که جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از عرصه های دفاعی و تکنولوژی پیشرفت های چشمگیری داشته و در بحثتولیدات صنایع نه تنها از بسیاری کشورهای صاحب نام چیزی کم ندارد چه بسا به پیشرفت های بیشتری نیز دست یافته است.

وی خاطر نشان کرد: باید اعتراف کنم که هیچ کس در عراق منکر پیشگامی جمهوری اسلامی ایران در جبهه های جنگ علیه تروریست ها نیست و این مسئله جایگاه ایران را در بین ملت عراق بزرگ و بزرگتر کرده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش عراق در پایان با قدردانی از ملت ایران و رهبر فرزانه انقلاب تأکید کرد: مساعدت و همکاری های جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مردم عراق بسیار ارزشمند و بزرگ بوده به دلیل آنکه در شرایط سخت به ما در مقابله با داعش یاری رسانده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز