خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ موسوی:

نیروی دریایی اقتدار مضاعفی به دست آورده است

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۶۳۸

اگر ملتی بخواهد عزیز و الگو باشد، می‌تواند با اتکا به خدا و مردم و نیروی توانمند این پرچم را روز به روز بالاتر ببرد و پرافتخارتر کند.

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: نیروی دریایی اقتدار مضاعفی به دست آورده است که نه فقط اهداف نظام را از لحاظ دیپلماسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی را محقق کرده، بلکه پیام‌آور عزت و سربلندی ملت بزرگ ایران است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ سیدعبدالرحیم موسوی در مراسم استقبال از سی و دومین ناوگروه نیروی دریایی ارتش ضمن خداقوت به کارکنان این یگان، اظهار داشت: ناوگروه سی و دوم نیروی دریایی ارتش، دو افتخار بزرگ را کسب کرد که علاوه بر مأموریت دریانوردی و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد و بین‌المللی و تأمین امنیت خطوط کشتیرانی، در رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص) نیز حضور مؤثر داشت.

وی با اشاره به انجام موفق رزمایش مشترک محمد رسول‌الله(ص) افزود: این رزمایش دل‌های آحاد مردم را شاد کرد و مردم تکریم خود را از رزمایش و از نیروی دریایی ابراز داشتند.

امیر سرتیپ موسوی با اشاره به دیدار خود و سایر فرماندهان ارتش با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هر یک از نمایندگان از زوایای مختلف به موضوع رزمایش پرداختند و به ابعاد تاثیرگذار آن در جوامع بین‌المللی و تأثیر آن از بعد روحیه، امید وشادی در میان اقشار مختلف مردم سخن گفتند.

جانشین فرمانده کل ارتش، با اشاره به مأموریت بزرگ، خطیر و پرافتخار نیروی دریایی خاطرنشان کرد: نیروی دریایی اقتدار مضاعفی به دست آورده است که نه فقط اهداف جمهوری اسلامی ایران از لحاظ دیپلماسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی را محقق کرده است، بلکه پیام‌آور عزت و سربلندی ملت بزرگ ایران هم هست.

وی اذعان داشت: اگر ملتی بخواهد عزیز و الگو باشد، می‌تواند با اتکا به خدا و مردم و نیروی توانمند این پرچم را روز به روز بالاتر ببرد و پرافتخارتر کند.

امیر سرتیپ موسوی در پایان اظهار داشت: حضور ناوگروه‌های نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد با علم و فناوری‌های بومی شده و با وجود همه تحریم‌های اقتصادی دشمنان، پیام‌آور اقتدار، صلح، دوستی و فرهنگ انقلاب اسلامی در کل دنیا و برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی نشانه اقتدار، علم و قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران در آب‌های بین‌المللی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز