خبرگزاری کار ایران

عضو هیأت مؤسس اتحاد ملت ایران اسلامی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

فضای حاکم بر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب مثبت است

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۳۳۶

فضای حاکم بر کمیسیون را مثبت ارزیابی می‌کنیم و معتقدیم اعضای آن تحت تأثیر اخبار ناقص و نادرست برخی رسانه‌ها قرار نخواهند گرفت و بر اساس قانون به درخواست ما رسیدگی خواهند کرد.

عضو هیأت مؤسس حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: تنها خواسته ما از کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، بررسی این درخواست براساس قانون و مقررات حاکم بر اعطای مجوز به احزاب است و خوشبختانه اعضای کمیسیون ماده ۱۰ احزاب در روزهای گذشته بر این امر تأکید داشته اند، لذا ما فضای حاکم بر کمیسیون را مثبت ارزیابی می کنیم.

غلامرضا انصاری از اعضای هیأت مؤسس حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، گفت: درخواست مجوز حزب اتحاد ملت ایران اسلامی از مدتی قبل تقدیم وزارت کشور شده است،

وی در ادامه افزود: مطابق اظهارات مسئولان محترم وزارت کشور، مراحل اداری و بررسی درخواست و استعلامات لازم انجام گرفته و این درخواست در نوبت بررسی قرار دارد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در خصوص فضای رسانه‌ای ایجاد شده در مورد بررسی این درخواست٬ گفت: تنها خواسته ما از کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، بررسی این درخواست براساس قانون و مقررات حاکم بر اعطای مجوز به احزاب است و خوشبختانه اعضای کمیسیون ماده ۱۰ احزاب در روزهای گذشته بر این امر تأکید داشته‌اند، لذا ما فضای حاکم بر کمیسیون را مثبت ارزیابی می‌کنیم و معتقدیم اعضای آن تحت تأثیر اخبار ناقص و نادرست برخی رسانه‌ها قرار نخواهند گرفت و بر اساس قانون به درخواست ما رسیدگی خواهند کرد.

غلامرضا انصاری در ادامه افزود: خوشبختانه شرایط کسب مجوز احزاب در قانون به دقت مشخص شده است و فرآیند آن نیز کاملاً شفاف است. در همین راستا ما از زمان ارائه درخواست مجوز تا کنون کوشیده‌ایم که بدون فضاسازی رسانه‌ای و با اعتماد و تکیه بر قانون و قانون‌گرایی مراحل اخذ مجوز را پیگیری کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز