خبرگزاری کار ایران

حسین فدایی در پاسخ به ایلنا مطرح کرد:

رابطه جمعیت ایثارگران با محمود احمدی‌نژاد / حمایت از حزب لاریجانی

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۲۵۸

اگر محمود احمدی‌نزاد در انتخابات مجلس حضور داشته باشد٬ مشخص نیست چه موضعی بگیریم / هر کس پول پاک و بدون مساله دارد و آن را وظیفه می‌داند که باید به حزب ما کمک کند٬ از این موضوع حمایت می‌‌کنیم.

دبیرکل جمعیت ایثارگران تاکید کرد: بعد از آنکه محمود احمدی‌نژاد مسئولیت اجرایی گرفتند٬ با زاویه گرفتن با سیاست‌ها و مرامنامه جمعیت٬ ابتدا از هیات موسسین تعلیق و بعد از آن عضویت ایشان لغو شد و امروز با ایشان هیچ گونه رابطه‌ای نداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در نشست خبری که امروز صبح در دفتر این جمعیت برگزار شد٬ در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه آقای احمدی‌نژاد جزو هیات موسسین ایثارگران انقلاب اسلامی بودند٬ امروز چه رابطه‌ای بین جمعیت و ایشان وجود دارد گفت: هیات موسسین جمعیت انقلاب اسلامی مراحل مختلفی را طی کرده است. در هیات اولیه آقای احمدی‌نژاد حضور نداشتند اما با فوت مرحوم ابوترابی و چند نفر دیگر از هیات موسس بر اساس اساسنامه آقای احمدی‌نژاد جزو موسسین شدند.

وی افزود: بعد از آنکه آقای احمدی‌نژاد مسئولیت اجرایی گرفتند٬ با زاویه گرفتن با سیاست‌ها و مرامنامه جمعیت٬ ابتدا از هیات موسسین تعلیق و بعد از آن عضویت ایشان لغو شد و امروز با ایشان هیچ گونه رابطه‌ای نداریم.

دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه اگر ایشان در انتخابات شرکت کند٬ موضع جمعیت چه خواهد بود٬ بیان کرد: هر موضوعی را در زمان خودش باید ارزیابی کنیم. ممکن است در آن زمان فردی که کمترین ضرر را دارد انتخاب کنیم و مورد حمایت قرار بگیرد ولی امروز قضاوت درباره این موضوع مشکل است.

حسین فدایی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا٬ مبنی بر اینکه جلسات جمعیت با جبهه پایداری به چه صورت بوده و در چه جهتی است گفت: ما تا به امروز جلسات مشترکی را با همه گروه‌ها و جریان‌ها داشته‌ایم ولی سعی کرده‌ایم به علت آنکه خناس‌ها وارد نشوند و مناسبات را به هم نریزند آن‌ها را رسانه‌ای نکنیم.

وی تصریح کرد: ما در این جلسات دستاوردهای خوب و مثبتی داشته‌ایم که انشاالله در آینده آنها را عمومی خواهیم کرد.

حسین فدایی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا؛ مبنی بر اینکه اگر آقای لاریجانی حزبی تشکیل دهد مواضع شما نسبت به این موضوع چیست٬ تصریح کرد: ما از همه ظرفیت‌های پیش آمده بین نیروهای انقلابی استفاده می‌کنیم و آنها را مثبت ارزیابی می‌کنیم و همیشه به همه سلایق این توصیه را کرده‌ایم که مبنای فعالیت آنها در چارچوب باور‌ها و گفتمان انقلاب اسلامی باشد.

وی گفت: این چارچوب٬ همه سلایق و نگرش‌ها را به یک سمت و سو و وحدت هدایت می‌کند.

دبیر کل جمعیت ایثارگران در پاسخ به سوال پایانی خبرنگار ایلنا درباره منابع مالی جمعیت گفت: از زمانی که از سال ۱۳۷۵ اعلام موجودیت کردیم مورد استقبال گسترده در کشور قرار گرفته‌ایم که در‌‌ همان اوایل حدود ۱۰ هزار دفتر در سراسر کشور در ارتباط با جمعیت تاسیس شد.

وی گفت: آن زمان ما از این موضوع حتی وحشت کردیم و به همه این دفا‌تر اعلام کردیم نمی‌توانیم کمک مالی به آنها بکنیم اگر خودشان می‌توانند این منابع مالی را تامین کنند.

فدایی با اشاره به بودجه دو میلیاردی در دولت اصلاحات برای احزاب٬ نیز گفت: ما نیز از این بودجه حتی یک ریال هم استفاده نکردیم چون آن را درست و مشروع نمی‌دانستیم و امروز به تلاش دوستان به صورت حداقلی و ضعیف ادامه کار می‌دهیم و از اینجا اعلام می‌کنیم که هر کس پول پاک و بدون مساله دارد و آن را وظیفه می‌داند که باید به تقویت یک تفکر کمک کند ما از این موضوع حمایت می‌‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز