خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

همه پرونده‌های زمین خواری در حال بررسی است

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۶۸۹

در رابطه با همه پرونده‌های زمین خواری ورود پیدا می‌کنیم اما تکلیف اینکه احکام صادر شده در این رابطه متناسب با میزان جرم است یا خیر با قاضی است و کسی نمی‌توند در این مورد اظهارنظر کند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: امیدوارم حرف‌هایی که در همایش مطرح شد تنها در حد شعار باقی بماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر سراج در همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی معتقدند احکام صادر شده در زمینه پرونده‌های زمین خواری متناسب با میزان جرایم نیست، گفت: ما در سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با همه پرونده‌های زمین خواری ورود پیدا می‌کنیم اما تکلیف اینکه احکام صادر شده در این رابطه متناسب با میزان جرم است یا خیر با قاضی است و کسی نمی‌توند در این مورد اظهارنظر کند.

وی افزود: در اکثر استان‌ها دررابطه با پرونده‌های زمین خواری گروه‌های خود را مستقر کرده‌ایم و آن‌ها در حال بررسی موضوع هستند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مورد ارزیابی خود از همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد گفت: امیدواریم مسائل مطرح شده در همایش عملی شود اگر این حرف‌ها تنها در حد شعار باقی بماند قطعا خوب نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز