خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

سنگ‌اندازی‌های غرب مانع پیشرفت اقتدار ایران نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۶۷۷

ملت بزرگ ایران ثابت کرده پایبند ولایت فقیه و تابع رهبری نظام اسلامی است و مسائل سیاسی مانند مذاکرات هسته‌ای تأثیری در اراده مصمم و مستحکم آنان در دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن نخواهد داشت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: منافع مردم آمریکا مقدم بر منافع صهیونیست‌ها است. این حرف که آمریکایی‌ها خود را مسئول امنیت رژیم اشغالگر، جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی بداند راهبردی غلط است.

به گزارش ایلنا؛ سردار سیدحسن فیروزآبادی گفت: منافع مردم آمریکا مقدم بر منافع صهیونیست‌ها است. این حرف که آمریکایی‌ها خود را مسئول امنیت رژیم اشغالگر، جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی بداند راهبردی غلط است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: امروز پس از یک سال مذاکرات هسته‌ای آمریکایی‌ها در تمام حرف‌هایشان غیرقابل اعتماد شده‌اند و حیثیت ملی آمریکا را مفتضح کرده‌اند.

وی ادامه داد: راهبرد درست این است که اوباما مابقی عمر ریاستش آبروی سیاه‌پوستان را بخرد و منافع ملی مردم کشورش را بر خواسته‌های پلید صهیونیست‌ها ترجیح دهد.»

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین تصریح کرد: ملت بزرگ ایران ثابت کرده پایبند ولایت فقیه و تابع رهبری نظام اسلامی است و مسائل سیاسی مانند مذاکرات هسته‌ای تأثیری در اراده مصمم و مستحکم آنان در دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن نخواهد داشت.

سرلشکر فیروزآبادی در پایان تأکید کرد: اقتدار ایران اسلامی روزبه‌روز رو به پیشرفت است و سنگ‌اندازی‌های غرب نمی‌تواند مانع این پیشرفت‌ها بشود و قطعاً اراده ملت ایران محقق شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز