خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار شانزدهمین همایش صنایع دریایی در بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۷۴۴

در این نمایشگاه مذکور ۱۳۰ شرکت دستاوردهای خود را در ۱۰ غرفه در زمینی به وسعت ۵ هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بندرعباس به نمایش می‌گذارند.

شانزدهمین‌همایش و نمایشگاه صنایع دریایی ایران به عنوان بزرگ‌ترین رویداد دریایی کشور در بندرعباس با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و فرمانده نیروی دریایی ارتش و ‌مدیر سازمان بنادر و دریانوردی و مقامات ارشد دریایی آغاز شد.

به گزارش ایلنا، معرفی و ارائه آخرین دستاوردهای دریایی کشور در بخش‏‌های تأمین تجهیزات، ساخت شناور و سازه‏‌های دریایی و فراهم کردن فرصت بازاریابی و بستن قرارداد بین بهره‏‌برداران و سازندگان از اهداف برگزاری این رویداد بزرگ دریایی است.

‌در نمایشگاه مذکور ۱۳۰ شرکت دستاوردهای خود را در ۱۰ غرفه در زمینی به وسعت ۵ هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بندرعباس به نمایش می‌گذارند.

بهره‌برداری از دو فروند شناور مسافری(در بندر شهید حقانی)، دو فروند شناور اقیانوس پیمای کانتینربر و یک فروند لندینگ کرافت ساخته ‏شده به دست صنایع داخلی کشور از محل وجوه اداره‏ شده سازمان بنادر و دریانوردی از برنامه‌های روز نخست شانزدهمین نمایشگاه صنایع دریایی کشور در بندرعباس است.

برگزاری میزگرد ملی موفقیت‏‌ها و چالش‏‌های صنایع دریایی با نگاه بخشی و فرابخشی با هدف امکان ارائه تصویر کامل از فعالیت‏‌های دریایی کشور از دیگر برنامه‌های این رویداد است.

ارائه ۳۸ مقاله به صورت شفاهی و حدود ۵۰ مقاله به شکل پوستر و برگزاری کارگاه‏‌های آموزشی و نشست کمیته‏‌های تخصصی فعالان صنایع دریایی در محل پردیس دانشکده مهندسی دریایی دانشگاه امیرکبیر بندرعباس از دیگر برنامه‌های شانزدهمین همایش صنایع دریایی کشور در بندرعباس است.

همزمان با برگزاری این نمایشگاه، ۱۵ کارگاه آموزشی دو ساعته با همکاری شرکت‏‌ها و سازمان‌های دریایی کشور در بندرعباس برگزار می‌شود.

بازدیدهای عمومی از بندر شهید رجایی، مجتمع کشتی‏‌سازی و صنایع فراساحل ایران و جزیره قشم از دیگر برنامه‌های جانبی شانزدهمین نمایشگاه صنایع دریایی در بندرعباس است.

لازم به ذکر است، توان تولید سالانه صنایع دریایی ایران ۱۰۰ هزار تن است و چهار و یک دهم درصد از تولید ناخالص داخلی مربوط به صنایع دریایی است.

گفتنی است، سالانه طرح‌های مختلفی به ارزش حدود ۴۰۰ میلیون دلار در بخش صنایع دریایی اجرا می‌‏شود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز