خبرگزاری کار ایران

نوری المالکی در دیدار آیت‌الله هاشمی شاهرودی:

ایران در مقابل توطئه‌ها ایستادگی و از دستاوردهای حاصل شده محافظت کرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۱۸۶

ملت و دولت عراق هرگز تسلیم خواسته‌های دشمنان نخواهد شد و جریان‌های سیاسی نیز باید با حکمت و درایت خود مانع از نفوذ بیگانگان و اجرای نقشه‌های شوم آنان شوند و به طور قطع پیروزی و عزت از آن مومنین مخلص و فداکار خواهد بود.

معاون رییس‌جمهور عراق با آیت‌الله هاشمی شاهرودی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی در این دیدار ضمن تشکر از موضع‌گیری حکیمانه نوری‌ مالکی در حمایت، همیاری و همکاری در شکل‌گیری دولت جدید عراق، تاکید کرد که می‌بایست با تکیه بر خداوند و پیروی از راه علما و شهدا و با جهاد، فداکاری و اتحاد زمینه پیروزی بر دشمنان اسلام و حفظ وحدت عراق را فراهم کرد.

وی گفت: ملت و دولت عراق هرگز تسلیم خواسته‌های دشمنان نخواهد شد و جریان‌های سیاسی نیز باید با حکمت و درایت خود مانع از نفوذ بیگانگان و اجرای نقشه‌های شوم آنان شوند و به طور قطع پیروزی و عزت از آن مومنین مخلص و فداکار خواهد بود.

نوری مالکی نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت سیاسی، امنیتی و نظامی در عراق، چالش‌های مبارزه با گروه‌های تروریستی و تکفیری و توطئه‌های خارجی و منطقه‌ای که علیه دولت و ملت عراق در جریان است را تبیین کرد.

معاون رییس‌جمهور عراق با تقدیر از موضع‌گیری‌های ایران و آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی، ابراز امیدواری کرد که با وحدت و همدلی میان جریان‌های سیاسی و مردمی بتوان در مقابل توطئه‌ها ایستادگی و از دستاوردهای حاصل شده محافظت کرد تا از این طریق در مقابل زیاده‌خواهی‌ها مقاومت شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز