خبرگزاری کار ایران

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران به مناسبت ۱۳ آبان:

۱۳ آبان نقطه طلایی شکست استکبار بود

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۶۱۵

۱۳ آبان نقطه طلایی شکست هیمنه غول استکباری دوران، به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) بود که انقلاب دوم نام گرفت و اگر نبود تسخیر لانه جاسوسی، خیانت‌ها و توطئه‌های کشور مستکبر امریکا در طول این سال‌ها سهل الوصول‌تر علیه اسلام، انقلاب و مردم مسلمان کشور مان صورت می‌پذیرفت.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: بیش از سه دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد؛ انقلابی که با گفتمانی نو، سعادت‌محور و کمال‌گرا یعنی اسلام ناب و نفی گفتمان‌های مادی، سودسالار، غیر کمال‌گرا در جهان درخشیده و شعار نه شرقی، نه غربی را در طول این سال‌ها و در عمل به اثبات رسانده است.

به گزارش ایلنا؛ متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بیش از سه دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد؛ انقلابی که با گفتمانی نو، سعادت‌محور و کمال‌گرا یعنی اسلام ناب و نفی گفتمان‌های مادی، سودسالار، غیر کمال‌گرا در جهان درخشیده و شعار نه شرقی، نه غربی را در طول این سال‌ها و در عمل به اثبات رسانده است.

انقلابی که تاکیدش بازگشت به خویشتن انسان‌ها یعنی حرکت در راستای فترت و هدایت الهی است. پرواضح است که این گفتمان جدید توسط مستکبرین مورد حمله همه‌جانبه قرار گرفته و انقلاب هزینه‌های زیادی برای حفظ این گفتمان یعنی اسلام ناب محمدی داده است و این سیره سیدالشهداء(ع) است.

جنگ تحمیلی و شهادت بیش از ۲۵۰ هزار نفر. جنایت‌های منافقین و کشتار هزاران نفر از هموطنان، تحریم‌ها، ایجاد توطئه‌های مختلف برای براندازی، صدور قطعنامه‌های پی در پی و… همه و همه هزینه‌هایی است که انقلاب اسلامی پرداخته تا این اصل بماند و مردم مسلمان ایران اثبات کرده‌اند که در راه مبارزه با ظلم و حفظ انقلاب تا آ‌خر ایستاده‌اند و به فرموده امام راحل اگر تحریم‌مان کنند فرزند رمضان و اگر حمله نظامی کنند فرزند محرمیم.

۱۳ آبان نقطه طلایی شکست هیمنه غول استکباری دوران، به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) بود که انقلاب دوم نام گرفت و اگر نبود تسخیر لانه جاسوسی، خیانت‌ها و توطئه‌های کشور مستکبر امریکا در طول این سال‌ها سهل الوصول‌تر علیه اسلام، انقلاب و مردم مسلمان کشور مان صورت می‌پذیرفت. اما آ‌ن‌چه امروز دشمن در راستای ایجاد یاس و ناامیدی نسبت به راه اصیل انقلاب و تسلیم و انقیاد مسوولین در مقابل خود در صدد آن است:

۱ - فشار اقتصادی و تشدید تحریم‌ها و گرفتن فرصت از مسوولین جهت تدبیر امور

۲ - ایجاد باور به برقراری ارتباط تورم و تحریم‌ها، مشکلات اقتصادی و مذاکرات

۳ - ایجاد شکاف، اختلاف و تفرقه بین مسوولان و مردم، مسوولان و مسوولان، مردم و مردم در جهت از بین بردن استحکام نظام و انسجام اجتماعی می‌باشد.

و اما آن‌چه در این شرایط اقتضاء می‌کند:

۱ - عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری، مبنی بر عدم تبدیل مسائل جزیی توسط مسوولان به خوراک تبلیغاتی رسانه‌های بیگانه

۲ - در اولویت قرار دادن ساماندهی اقتصاد و حسن مدیریت در این امور و به حداقل رساندن اثر تحریم‌ها توسط همه‌ مسوولین امر

۳ - نپرداختن به حاشیه‌ها و اختلافات سیاسی از سوی روسای قوا، وزراء، معاونین و مدیران

۴ - برخورد قاطع با اخلال گران و مفسدین اقتصادی بدون هیچ‌گونه ملاحظه و مماشات توسط قوه قضائیه

۵ - اتحاد حول محور عدم سازش با استکبار جهانی، امریکا و تاکید بر حق صلح آمیز هسته‌یی(به عنوان خواسته‌ عمومی)

۶ - تلاش جهادگونه و کارشناسانه مسوولین برای خدمت‌رسانی حداکثری به مردم به دور از سیاسی‌کاری به ویژه از سوی قوه مجریه

۷ - عدم ورود به فضای انتخاباتی تا پایان سال جاری برای حفظ انسجام و تمرکز بر مسائل اقتصادی به خصوص مسائلی که به طور مستقیم با معیشت مردم در ارتباط است.

همه دلسوزان نظام می‌دانند که از اصلی‌ترین مبانی معرفتی ما به عنوان مسلمان وحی است و قرآن قبل از پرداختن به نماز، زکات و… ایمان به غیب را سفارش نموده، ایمانی که منجر به باورمندی نسبت به سنت‌های الهی می‌شود و همین باورها ما را تا به امروز مقابل شرق و غرب پیروز نگاه داشته است. سنت‌هایی چون: اگر خدا را یاری کنید خدا شما را یاری خواهد کرد. اگر ۲۰ نفر باشید و صبر داشته باشید بر ۲۰۰ نفر از کفار غلبه خواهید یافت. اگر تمام توان خود را برای مقابله با دشمن بکار گیرید خدا ترس در دل دشمنان خود و شما می‌اندازد؛ این سنتهای الهی بارها و بارها در طول حیات پر برکت انقلاب به عینه تجربه شده است لذا با تقویت ایمان و اتکال به خداوند متعال را امام و شهداء را ادامه دهیدکه این درس اباعبدالله الحسین(ع) است که باید سرلوحه همه مسولین قرارگیرد.

ما اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران ضمن گرامیداشت سالروز یوم‌الله ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی موارد ذکر شده را موجدانه از کلیه مسوولین خواستاریم و در راه هیچ‌گونه اهمال‌کاری را بر نتافته و به عنوان نماینده قشری مطالبه‌گر و در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب نسبت به این مطالبات کوتاه نخواهیم آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز