خبرگزاری کار ایران

دادستان کل کشور:

ستادی برای رسیدگی به پرونده اسیدپاشی تشکیل شده است / برخورد عبرت‌آموزی را با مجرمان خواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۵۴۱

مسئولان امنیتی و انتظامی با پیگیری‌های جدی دادستان اصفهان، در حال دنبال کردن این پرونده هستند و افراد مضنون را بازجویی کرده‌اند و همچنان کار ادامه دارد و ستادی برای رسیدگی به این پرونده تشکیل‌شده است.

دادستان کل کشور گفت: مسئولان امنیتی و دادستان اصفهان با پیگیری‌های جدی پرونده اسیدپاشی را دنبال می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، امروز در حاشیه آئین معارفه دادستان عمومی و انقلاب شیراز در خصوص مسئله اسیدپاشی در استان اصفهان اظهار داشت: مسئولان امنیتی و انتظامی با پیگیری‌های جدی دادستان اصفهان در حال دنبال کردن این پرونده هستند و افراد مضنون را بازجویی کرده‌اند و همچنان کار ادامه دارد و ستادی برای رسیدگی به این پرونده تشکیل‌شده است.

وی تصریح کرد: بدون شک به‌محض شناسایی، افرادی که مرتکب این عمل ناپسند شده‌اند، ضمن حق‌الناس و قصاصی که علیه آن‌هادر نظر گرفته می‌شود، به اشد مجازات قانونی خواهند رسید.

او با اشاره به سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه از این ماجرا اضافه کرد: دشمن این مسئله را به امر به‌ معروف و نهی از منکر پیوند زده است درحالی‌که به‌هیچ‌عنوان ارتباطی باهم ندارند. بنابراین ارتباط دادن این دو کاملاً هدف‌دار است و رسانه‌های بیگانه می‌خواهند احساس مسئولیت در جامعه سبک دیده شود.

دادستان کل کشور با بیان این مطلب که فضای مجازی از یک مسئله کوچک بحران‌آفرینی می‌کند، عنوان کرد: این جنایت غیرقابل‌گذشت است، اما رسانه‌های بیگانه در فضای مجازی می‌خواهند کشور را ناامن جلوه دهند.

رییسی گفت: در کشوری که علی‌رغم تمام تهدیداتی که وجود دارد مردم در امنیت به سر می‌برند، دشمن با وجود یک پدیده ناامنی آن را بزرگ می‌کند و به آن مسئله شاخ و برگ می‌دهد و اخبار ناصحیح را منعکس می‌کند.

وی تاکید کرد: جای خرسندی است که بصیرت مردم مانع شده است که دشمنان به هدف خود برسند و ما به‌عنوان دستگاه قضایی برای پیگیری این پرونده مصمم هستیم و برخورد عبرت‌آموزی را با مجرمان خواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز