خبرگزاری کار ایران

آل‌هاشم:

امروز دشمنان و مستکبران عالم جرأت تعدی و تعرضی به میهن اسلامی را ندارند

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۰۸۳

ش های صادقانه و متعهدانه سربازان فرهنگی ولایت، موجب اقتدار و بالندگی ارتش جمهوری اسلامی ایران شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در آئین تجدید میثاق با آرمان های امام راحل گفت: بی تردید ثمره تلاش های صادقانه و متعهدانه سربازان فرهنگی ولایت، موجب اقتدار و بالندگی ارتش جمهوری اسلامی ایران شده است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در آئین تجدید میثاق روحانیون، مسئولان و کارکنان این سازمان با آرمان های امام راحل که صبح امروز در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: بی تردید ثمره تلاش های صادقانه و متعهدانه سربازان فرهنگی ولایت، موجب اقتدار و بالندگی ارتش جمهوری اسلامی ایران شده تا جایی که امروز دشمنان و مستکبران عالم جرأت تعدی و تعرضی به میهن اسلامی را ندارند.
وی در ادامه افزود: امروز در این مکان گرد آمده ایم تا با آرمان های نورانی و متعالی عزیز سفرکردمان تجدیدمیثاق نماییم و عهد ببندیم که میراثگرانبهای امام عزیزمان را پاس خواهیم داشت و تا آخرین قطه خون خود از آن حراست و پاسداری خواهیم نمود. نماینده ولی فقیه در ارتش ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آرمان های آن عزیز و مجاهدت و تلاش هزاران مرد و زن حاص شده و ثمره خون جوانان این آب و خاک است و عهد می بنیدیم که تا آخرین نفس از آن دفاع کنیم و هرگز اجازه ندهیم تا نااهلان و نامحرمان بر آن چیره شوند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این که وحدت امت اسلامی از آرمان های حضرت امام خمینی بود، افزود: ما عهد می بندیم با تبعیت محض از فرامین خلف صالح ایشان، امام خامنه ای در راه خود ثابت قدم باشیم گرچه بدخواهان و بد اندیشان بر طبل تفرقه و نفاق بکوبند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در ادامه به تأسیس نهاد عقیدتی سیاسی در ارتش توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: تأسیس این نهاد، نشانگر ژرفای اندیشه و دور اندیشی آن عزیز بود. نهادی که با داشتن کارکنان متعهد و مخلص از کیان دینی و اعتقادی سربازان، دفاع و حراست می نمایند.

وی در ادامه گفت: ۳۵ سال مجاهدت فرهنگی سربازان ولایت آنچنان ارتشی ساخته است که شجره طیبه نام گرفت و دژی مستحکم برای نظام اسلامی و زینتی برای اقتدار ولایت شد.

او افزود: بی تردید ثمره تلاش های صادقانه و متعهدانه سربازان فرهنگی ولایت، موجب اقتدار و بالندگی ارتش جمهوری اسلامی ایران شده تا جایی که امروز دشمنان و مستکبران عالم جرأت تعدی و تعرضی به میهن اسلامی را ندارند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: امروز شاهدیم در سراسر جهان اسلام ندای حق طلبی حضرت امام(ره) طنین انداز شده و ملت های مظلوم در کشورهای اسلامی علیه دشمنان به پا خواسته اند و این بدان معنی است که آرمان های بلند و اندیشه های متعالی آن عزیز فراگیر شده است.

وی در پایان گفت: با امام عزیزمان عهد می بندیم که تا آخرین قطره خونمان از میراثگرانبهای ایشان پاسداری بنماییم و از خداوند متعال توفیق در این راه را مسئلت می نمایم و اعلام می کنیم " امروز ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح، پاسداران غیور و بسیجیان غیرتمند با وحدت کامل و با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا راه آن امام زیر را ادامه خواهد داد. "

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز