خبرگزاری کار ایران

طی نامه‌ای؛

سردار نقدی از ضرغامی قدردانی کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۸۴۷

سردار محمدرضا نقدی طی نامه‌ای به عزت الله ضرغامی از تلاش های شایسته رسانه ی ملی در انعکاس برنامه ها و فعالیت‌های هفته دفاع مقدس و همچنین تولید برنامه‌های فاخر در این حوزه قدردانی کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین طی نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما از تلاش های رسانه ملی در انعکاس برنامه‌ها و فعالیت‌های هفته دفاع مقدس و همچنین تولید برنامه‌های فاخر در این حوزه قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، متن نامه سردار محمدرضا نقدی به شرح زیر است:

برادر بزرگوار جناب آقای مهندس ضرغامی

رییس محترم سازمان صدا وسیما

سلام علیکم

با صلوات بر محّمد و آل محمّد و احترام، ضمن تبریک اعیاد خجسته و مبارک قربان وغدیر و گرامیداشت دهه ولایت به فرموده امام خامنه ای عزیز «دامت برکاته» " جنگ، گنجینه ای پایان ناپذیر است " که هرچه در آن غور نماییم آثار و برکات بی منتهایش، جامعه را به سوی کمال و تعالی رهنمون ساخته و احیای آن روزها و ایام باشکوه، جامعه را زنده نگه می دارد که بایستی همه ی دستگاه ها و تمامی متوالیان امر با تشریک مساعی در طول سال به این امر مهم توجه نمایند به حمدالله صدا وسیما امسال توفیقات شایسته ای در این جهت داشت. وظیفه خود می دانم به نمایندگی از آحاد بسیجیان عزیز به پاس مجاهدت ارزنده و تلاش های شایسته رسانه ملی در انعکاس برنامه ها و فعالیت‌های هفته دفاع مقدس و همچنین تولید برنامه های فاخر در این حوزه از آن بزرگوار و کلیه معاونین - مدیران و کارکنان خستگی ناپذیر صدا و سیما تشکر و قدردانی نمایم.

ان‌شاءالله درظل توجیهات حضرت ولی عصر «ارواحنا له الفداء» موفق وموید باشید.

سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز