خبرگزاری کار ایران

سراج در جمع خبرنگاران:

گزارش سازمان بازرسی درباره بورسیه‌های غیرقانونی کامل شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۸۰۱

در حال انجام اقداماتی برای برگرداندن خاوری به کشور هستیم که فعلا به دلایلی نمی‌توانیم آنها را رسانه‌ای کنیم / پرونده تخلفات پتروشیمی در دادسرا در حال بررسی است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور از اتمام گزارش این سازمان در مورد بورسیه‌های غیرقانونی خبر داد و گفت: منتظر برگزاری جلسه‌ای با مجلس هستیم که بعد از آن نتایج آن را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر سراج در حاشیه مراسم ختم ولی‌الله خبره قائم مقام سازمان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در خصوص حادثه سراوان دستور ویژه‌ای برای سازمان بازرسی کل کشور صادر شده است یا خیر گفت: مسئولان مربوطه در استان در حال تهیه گزارش هستند و فعلا گزارشی به دست ما نرسیده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سوالی که آیا سازمان بازرسی کل کشور صلاحیت ورود به حادثه سراوان را دارد یا خیر گفت: هر کجا حادثه‌ای اتفاق بیفتد سازمان بازرسی کل کشور می‌تواند ورود پیدا کند.

وی درباره آخرین وضعیت پرونده بورسیه‌ها نیز ابراز کرد: پرونده کامل شده است و ما منتظر برگزاری جلسه‌ای با مجلس هستیم که بعد از آن نتایج آن را اعلام خواهیم کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سوالی درباره فساد در فوتبال گفت: در این خصوص نیز در حال بررسی و تهیه گزارش هستیم و در صورت نهایی شدن نتایج آن را اعلام خواهیم کرد.

سراج درباره پرونده خاوری مدیرعامل پیشین بانک ملی نیز گفت: در حال انجام اقداماتی برای برگرداندن آن به کشور هستیم که فعلا به دلایلی نمی‌توانیم آنها را رسانه‌ای کنیم.

سراج در مورد آخرین جلسه فساد مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز گفت: جلسه‌ای با وزیر نفت و معاون اول رئیس جمهور در این مورد داشته‌ایم که اگر لازم باشد از طریق سخنگوی قوه قضاییه توضیحات آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پایان درباره تخلفات پتروشیمی نیز گفت: این پرونده در دادسرا در حال بررسی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز