خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه‌ای اعلام شد:

آغاز کمپین «آب زندگی است» از سوی حزب ندای ایرانیان

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۲۸۸

این کمپین که به منظور مصرف بهینه آب، حفظ و حراست از ذخائر آبی و تلاش برای فرهنگ سازی مصرف صحیح آب در بین خانواده‌های ایرانی طراحی شده، کار خود را با انتشار یک پوستر آغاز کرد.

تشکل «ندای ایرانیان» کمپینی با عنوان «آب، زندگی است» راه‌اندازی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی حزب «ندای ایرانیان»، به دنبال بحرانی‌ شدن وضعیت ذخائر آبی، تشکل «ندای ایرانیان» کمپینی با عنوان «آب، زندگی است» را راه اندازی کرد.

در اطلاعیه این تشکل آمده است: از آنجا که این تشکل اصلاح‌طلب تنها دغدغه‌های سیاسی ندارد و تمام ابعاد زندگی ایرانیان و مشکلات جامعه برای این تشکل مهم است در اولین گام، این تشکل اقدام به راه اندازی کمپین «آب، زندگی است» کرد.

این اطلاعیه می‌افزاید: این کمپین که به منظور مصرف بهینه آب، حفظ و حراست از ذخائر آبی و تلاش برای فرهنگ سازی مصرف صحیح آب در بین خانواده‌های ایرانی طراحی شده، کار خود را با انتشار یک پوستر آغاز کرد.

در این پوستر آمده است «قطره، قطره آب، لحظه لحظه زندگی است، لحظه‌های زندگی را هدر ندهیم».

جزئیات این کمپین به زودی اعلام می‌شود و تلاش خواهد کرد با اجرای برنامه‌ها و شیوه‌های نوین، مردم را نسبت به مصرف صحیح آب بیش از پیش حساس‌تر کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز