خبرگزاری کار ایران

رییس کل دادگستری تهران:

کمبود کادر قضایی و اداری از مشکلات اساسی حوزه‌های قضایی است

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۸۶۶

امید است در اجرای برنامه پنج ساله پنجم توسعه و با مساعدت‌های بی‌دریغ آیت الله آملی لاریجانی ریاست قوه قضاییه، با جذب مستمر سالیانه قضات تا حدی این نقیصه برطرف شود.

رییس کل دادگستری استان تهران گفت: کمبود کادر قضایی و اداری از مشکلات اساسی اکثر حوزه های قضایی است.

به گزارش ایلنا، غلامحسین اسماعیلی در بازدید سرزده از دادسرای ناحیه ۱۱(منیریه) ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان افزود: امید است در اجرای برنامه پنج ساله پنجم توسعه و با مساعدت های بی دریغ آیت الله آملی لاریجانی ریاست قوه قضاییه، با جذب مستمر سالیانه قضات تا حدی این نقیصه برطرف شود.

وی از زحمات ارزشمند قضات و کارمندان این ناحیه دادسرا قدردانی کرد و اظهار داشت: با رفع این مشکل، قضات و کارکنان دستگاه قضا بهتر می توانند به پرونده ها رسیدگی کرده و اجرای عدالت کنند.

وی ادامه داد: امروز قضات با روحیه ایثارگرانه در جهت احقاق حقوق عامه تلاش می کنند که جای بسی تقدیر دارد و این امر به جهت ظرفیت های بالایی است که همکاران ما از آن برخوردار هستند و چنانچه این ظرفیت ها به درستی شناسایی شده و بکار گرفته شوند در کاهش اطاله دادرسی و کم کردن حجم پرونده های شعب می تواند فوق العاده موثر واقع شود.

در این بازدید سرپرست مجموعه قضایی دادسرای ناحیه ۱۱ نیز گزارشی از عملکرد و مشکلات مطروحه را ارائه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز