خبرگزاری کار ایران

دادستان کل خواستار شد؛

رییس‌جمهور جلسه شورای عالی فضای مجازی را تشکیل دهد

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۲۱۰

از آقای روحانی از همین جا درخواست می‌کنم تا جلسه شورای عالی فضای مجازی را تشکیل دهد، چراکه مباحثبسیاری در رسانه‌ها مطرح است و بسیاری از دوستداران انقلاب و نظام در این خصوص دغدغه دارند، این دغدغه‌ها می‌تواند در جلسات این شورا مطرح شده و تصمیمی اتخاذ شود.

دادستان کل کشور از رییس جمهور خواست تا جلسه شورای عالی فضای مجازی را برگزار کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت اسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در حاشیه مراسم ترحیم مادر آیت‌الله هاشمی شاهرودی در جمع خبرنگاران در خصوص تشکیل جلسه شورای عالی فضای مجازی گفت: ‌از اولین اقدامات کاری‌ام در این دوره این بوده است که از آقای روحانی به عنوان رئیس شورای عالی فضای مجازی درخواست کردم تا جلسه شورای عالی فضای مجازی تشکیل شود.

وی با بیان اینکه بنابر آیین‌نامه شورای عالی فضای مجازی جلسات این شورا باید زود به زود و حداقل یک بار در ماه تشکیل شود، اظهار داشت: از آقای روحانی از همین جا درخواست می‌کنم تا جلسه شورای عالی فضای مجازی را تشکیل جلسه دهد، چراکه مباحثبسیاری در رسانه‌ها مطرح است و بسیاری از دوستداران انقلاب و نظام در این خصوص دغدغه دارند، این دغدغه‌ها می‌تواند در جلسات این شورا مطرح شده و تصمیمی اتخاذ شود.

دادستان کل کشور در پاسخ به این سوال که آیا روسای قوای دیگر نیز می‌توانند ریاست جلسات شورای عالی فضای مجازی را برعهده بگیرند، بیان کرد: قانون ریاست این شورا را برعهده رئیس جمهور گذاشته است.

رئیسی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت خبرنگاران بازداشت شده روزنامه واشنگنتن پست نیز تصریح کرد: آخرین وضعیت این افراد را از آقای محسنی اژه‌ای سوال کنید.

این مقام ارشد قضایی درباره تشکیل کمیته تایید مصادیق محتوای مجرمانه نیز ابراز داشت: جلسات این کمیته هر پانزده روز یک بار تشکیل می‌شود.

رئیسی در پاسخ به این سوال که آیا در این کمیته درباره فیلتر شدن وایبر و واتس آپ تصمیمی گرفته شده است، خاطرنشان کرد: رئیس قوه قضاییه در این باره زمانی را تعیین کرده‌اند که در آن زمان تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز