خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران:

تجربیات خود را به ارتش عراق انتقال می‌دهیم

کد خبر : ۲۰۷۸۶۰

به جرات می‌گویم به دلیل حضور خوب نیروهای نظامی ارتش عراق و نیروهای مردمی طومار داعش هم در عراق و هم در سوریه پیچیده می‌شود / نیروی زمینی دو دستاورد جدید را در دستور کار خود دارد که یکی نفربر توپسار و دیگری سلاح تک تیرانداز ۲۳ میلیمتری است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه این نیرو نفوذی در خاک عراق برای مقابله با داعش نداشته است، گفت: تجربیات خود را به ارتش عراق انتقال می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در حاشیه مراسم ترحیم حجت‌الاسلام دعاگو در جمع خبرنگاران در خصوص دستاوردهای آتی نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی دو دستاورد جدید را در دستور کار خود دارد که یکی نفربر توپسار و دیگری سلاح تک تیرانداز ۲۳ میلیمتری است.

وی ادامه داد: کار مطالعه این دو دستاورد تمام شده و تا پایان امسال بهره‌برداری می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در مورد گروه تروریستی داعش و آمادگی ارتش برای مقابله با این گروه تروریستی نیز اظهار داشت: داعش تا نزدیکی‌های ما آمده بود و نیروی زمینی خود را بازیابی کرد و نیروهای مرزی‌اش را تقویت کرد.

پوردستان با بیان اینکه ما حرکت‌های داعش را رصد و برای مقابله با آن آمادگی داریم تصریح کرد: به جرات می‌گویم به دلیل حضور خوب نیروهای نظامی ارتش عراق و نیروهای مردمی طومار داعش هم در عراق و هم در سوریه پیچیده می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ارتش به نیروهای نظامی ارتش عراق آموزش می‌دهد خاطرنشان کرد: ما نفوذی نداشتیم ولی تجربیات خود را به آنها انتقال می‌دهیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در خصوص حمله اخیر امریکا به مواضع داعش در سوریه ابراز داشت: امریکا سردمدار این حملات است و احساس می‌کند داعش دیگر کارآمدی ندارد و برای همین تغییر استراتژی داده و استراتژی‌اش حضور در کشورهای منطقه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز