خبرگزاری کار ایران

سراج در پاسخ به ایلنا:

گزارش پرونده بورسیه‌های غیرقانونی تکمیل شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۳۳۲

در سفر به دانمارک یک تفاهم نامه شش بندی در رابطه با تبادل تجربیات، ‌اسناد، اطلاعات، مدیر کل و آموزشی امضا شد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور از تکمیل بررسی بورسیه‌های غیرقانونی در دولت قبل توسط این نهاد نظارتی خبر داد و گفت: پرونده را به نهادهای بررسی کننده مربوطه فرستاده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قاضی ناصر سراج در حاشیه مراسم تودیع ومعارفه مدیر کل جدید بازرسی استان تهران در جمع خبرنگاران در خصوص بررسی‌های صورت گرفته از سقوط هواپیمای آنتونوف ۱۴۰ گفت: این پرونده در حال تکمیل شدن است. جعبه سیاه بازخوانی شده و در آینده نزدیک گزارش تکمیلی ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه معمولا جعبه سیاه با حضور نمایندگان کشورهای سازنده بازخوانی می‌شود، اظهار داشت: تلاش داریم تا یک‌ماه آینده گزارش این پرونده را اعلام کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در باره تخلفات باشگاه‌های ورزشی در فوتبال تصریح کرد: نظارت ما ادامه دارد و بازرسی‌ها مستمر است که دراین بازرسی‌ها متوجه شدیم که تخلفات زیای صورت گرفته است.

سراج ادامه داد: باوزیر ورزش ما در این باره همکاری خوبی داریم اما نمی‌توانیم جزئیات این تخلفات را افشا کنیم اما اگر این افراد محکوم شوند اسامی آنها را می‌گوییم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره اقدامات این سازمان در رابطه با پرونده بورسیه‌های غیر قانونی دکترا در دولت قبل خاطر نشان کرد: پرونده تکمیل شده و پرونده را به نهادهای بررسی کننده مربوطه فرستاده‌ایم.

وی افزود: من نمی‌توانم جزئیات این پرونده را افشا کنم.


سراج از بازداشت یک نفر در رابطه با پرونده اختلاس مه آفرید خسروی در دبی خبر داد و ابراز داشت: هنوز متن کیفر خواست این متهم صادر نشده است.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا درباره اعتراض وکیل مهرگان امیرخسروی درباره دادگاه غیابی اموال موکلش به فروش گذاشته شده است بیان کرد: دادگاه غیابی نبوده بلکه اموال مصادره شده و رد مال صورت گرفته است اخیرا نیز وزیر اقتصاد بیان کردند که این فرد فقط سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به بانک ملی بدهی دارد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به این سوال که آیا پرونده محاکمه سه مدیر بانکی همچنان در اختیار شماست عنوان کرد: بله این پرونده ها در دست من است.

سراج درباره محمود خاوری نیز گفت: منتظر یک سری از اقدامات هستیم ولی اگر خاوری خود نیاید وی را برمی‌گردانیم.

وی در پاسخ به این سوال که محاکمه خاوری حضوری خواهد بود یا غیابی اظهار داشت: این متهم وقتی که فرار کرد وکیل داشت و دادگاه وی نیز حضوری خواهد بود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص ادعای سید محمد جهرمی مبنی بر اینکه وی تفهیم اتهام نشده است بیان کرد: بدون تفهیم اتهام کیفر خواست صادر نمی‌شود.

سراج درباره دستاوردهای سفر اخیر خود به دانمارک اظهار داشت: در سفر به دانمارک یک تفاهم نامه شش بندی در رابطه با تبادل تجربیات، ‌اسناد، اطلاعات، مدیر کل و آموزشی امضا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز