خبرگزاری کار ایران

چهار دستاورد جهاد خودکفایی نزاجا تحویل یگان‌های ارتش داده شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۹۱۹

پروژه های شاهر، سداد ۲۳ میلیمتری، هویزه و زاویه یاب به منظور افزایش توان رزمی یگان های نیروی زمینی ارتش به یگان های این نیرو تحویل داده شد.

چهار دستاورد سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز به یگان های این نیرو در غرب و شرق کشور تحویل داده شد.

به گزارش ایلنا، پروژه‌های شاهر، سداد ۲۳ میلیمتری، هویزه و زاویه‌یاب صبح امروز(۴ شهریور) به منظور افزایش توان رزمی یگان‌های نیروی زمینی ارتش با حضور جمعی از فرماندهان و مسوولین ارتش در سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نزاجا به یگان‌های این نیرو تحویل داده شد.

بنابراین گزارش، سداد ۲۳ میلیمتری شامل اتوماسیون و استابلایزر کردن توپ ۲۳ میلیمتری و نصب آن بر روی نفربر بی‌تی‌آر ۸۲ است.

پروژه زاویه یاب نیز شامل بهینه سازی زاویه یاب های ms۴b(خمپاره اندازهای ۸۱ میلیمتری و ۱۲۰ میلیمتری و راکد انداز ۱۰۷ میلیمتری) از طریق تبدیل زاویه یاب تک طوقه و طبلک ms۴b دو طوقه و طبلک مطابق زاویه یاب md۴۳ است.

همچنین پروژه هویزه شامل بازسازی و احیای توپ ۱۵۵ میلیمتری خودکششی انهدامی می‌باشد.

پروژه شاهر نیز شامل طراحی و ساخت سلاح تک تیرانداز با کالیبر ۱۴.۵ میلیمتری برای پوشش اهدافی تا مسافت ۳ کیلومتر است.
شایان ذکر است، در مراسم تحویل پروژه های یادشده فوق به یکان های نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ حیدری، جانشین فرمانده نزاجا و امیر سرتیپ دوم زواره ای، رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی این نیرو حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز