خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه حزب اراده ملت ایران در خصوص گروهک تکفیری داعش

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۴۳۲

از جامعه جهانی می‌خواهیم افراد مسلح دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش را رسما " گروهکی تروریستی معرفی نموده و کلیه مراودات مالی این گروهک رادر تمامی جهان مسدود نماید.

حزب اراده ملت ایران(حاما) در خصوص گروهک تکفیری داعش اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

در روزهایی که سپری گشت رویدادهای کردستان عراق و بویژە گسترش جنگ میان ملت دلاور و صلح طلب کردزبان و افراد مسلح ' داعش ' توجە افکار عمومی و رسانەهای گروهی جهان را بسوی خود جلب نمودە و دنیا مبهوت از این حجم خونخواری وددمنشی گردیده است. روابط عمومی حزب فراگیر اراده ملت ایران(حاما) در میان تمامی اقوام ایرانی، ضمن تاکید بر حمایت یکپارچه آحاد ملت ایران اعم از فارس، کرد، ترک، بلوچ, عرب و ترکمن از ملت ستم دیده و داغدار اقلیم کردستان عراق و سوریه همچنین ستایش دلاوری و سلحشوری مردان و زنان کرد زبان موضع خود رادر خصوص تحولات اخیر اقلیم کردستان عراق اعلام می دارد:

۱ از تمامی نهادهاو سازمانهای بین المللی تقاضا داریم همانگونه که در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم باریکه غزه سکوت نکردند به یاری مردم اقلیم کردستان عراق نیز بشتابند.

۲ - از دبیرکل محترم سازمان ملل تقاضا داریم تا با فرستادن نمایندگان ویژه سازمان ملل، دادرس ملت صلح طلب اقلیم کردستان عراق گردد.

۳ - از جامعه جهانی می خواهیم افراد مسلح دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش را رسما " گروهکی تروریستی معرفی نموده و کلیه مراودات مالی این گروهک رادر تمامی جهان مسدود نماید.

۴ - اقدامات تروریستی و جنایتکارانه گروه داعش علیه ملت مظلوم عراق و سوریه بویژه در منطقه موصل، سنجار و همچنین قتل عام ایزدیان را از جمله جنایات جنگی محسوب گردیده و از دادگاه لاهه درخواست میگردد با قرار دادن جنایات این گروه در ردیف جنایاتکاران جنگی با جدیت پیگیری این مهم را در دستور کارخود قراردهد.

۵ کشور پهناور ایران که تا کنون لطمات جبران ناپذیری را از پدیده شوم تروریسم متحمل شده است و لذا وجود هیچ گروهک تروریستی را در نزدیکی مرزهای خود تحمل نخواهد کرد لذا از نهادهای همیشه هوشیار امنیتی در ایران خواستاریم تا تحرکات برون مرزی گروهک ترور یستی داعش را علیه شیعیان ایران به مثابه تهدید جدی علیه امنیت کشور تلقی نموده و پاسخ درخوری، تحت اقدامات پیشگیرانه به این تحرکات و تهدیدات دهند.

روابط عمومی حزب اراده ملت ایران(حاما)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز