خبرگزاری کار ایران

اژه‌ای در جمع خبرنگاران:

شرکت اسکانیا مقصر شناخته شد / شناسایی اموال بابک زنجانی به اتمام نرسیده است

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۶۹۷

برای بررسی تخلفات شرکت اسکانیا یک کمیته ۹ نفره تشکیل شده که پس از بررسی های لازم شرکت ذیربط و راننده آن مقصر شناخته شدند.

سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد: برای بررسی تخلفات شرکت اسکانیا یک کمیته ۹ نفره تشکیل شده که پس از بررسی های لازم شرکت ذیربط و راننده آن مقصر شناخته شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامحسین محسنی اژه ای در حاشیه مراسم تجدید میثاق مسئولان عالی قضایی با آرمان‌های امام راحل(ره) در جمع خبرنگاران و در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر آخرین وضعیت شناسایی اموال مه آفرید امیر خسروی و بابک زنجانی گفت: مجازات جزای نقدی مه آفرید امیر خسروی صورت گرفته و اموال وی شناسایی و قیمت گذاری شده که تکاپوی مجازات رد مال او را می دهد اما هنوز شناسایی اموال و قیمت گذاری اموال بابک زنجانی به اتمام نرسیده است.
سخنگوی قوه قضاییه در خصوص آخرین وضعیت پرونده شرکت اسکانیا نیز گفت: برای بررسی تخلفات این شرکت یک کمیته ۹ نفره تشکیل شده که پس از بررسی های لازم شرکت ذیربط و راننده آن مقصر شناخته شدند.
وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا، مبنی براینکه آیا خبر تایید حکم متهمان کهریزگ از سوی دیوان عالی کشور صحت دارد، اظهار کرد: از صدور حکم توسط دیوان عالی کشور اطلاعی ندارم.
محسنی اژه ای در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار ایلنا، در مورد ادعای خانواده امامی ناصری مدیر مسئول روزنامه لغو امتیاز شده مغرب مبنی بر ناپدید شدن وی و اینکه پس از دو هفته به آنها اطلاع داده شده که امامی ناصری در اختیار ماموران امنیتی است، گفت: از این مسئله امروز آگاه شده ام و از آن اطلاعی ندارم.
سخنگوی دستگاه قضایی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه بازداشت معاون سابق امور اسناد دانشگاه آزاد اسلامی به خاطر شکایت موسسه نشر آثار امام(ره) بوده است یا خیر، گفت: غیر از شکایت موسسه امام(ره) خود مدعی العموم نیز به لحاظ نوع اتهام به موضوع ورود کرده است.
محسنی اژه ای همچنین در پاسخ به این پرسش که همواره از سوی مقامات قضایی میزان رفع تصرفات و زمین خواری صورت گرفته شده سخن گفته می شود آیا از میزان زمین‌هایی که به تصرف افراد در آمده است اطلاعی دارید، اظهار کرد: از میزان زمین خواری های صورت گرفته اطلاعی نداریم اما سازمان منابع طبیعی و دولت با ید این میزان را تعیین کنند و ما پرونده‌های تشکیل شده در این حوزه را مورد رسیدگی قرار می دهیم که این تصرفات غیر قانونی بوده است یاخیر.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز