خبرگزاری کار ایران

سردار دهقان:

برای تداوم انقلاب اسلامی نیازمند تمسک به اندیشه و راه امام خمینی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۶۰۶

تأکیدات حضرت امام راحل عظیم الشأن بر استقلال واقعی، خودباوری و خودکفایی در عرصه گوناگون با بهره برداری از استعداد و توان داخلی و قطع زنجیرهای وابستگی از جلوه های بارز اندیشه و راه امام است.

وزیر دفاع گفت: تأکیدات حضرت امام راحل عظیم الشأن بر استقلال واقعی، خودباوری و خودکفایی در عرصه گوناگون با بهره برداری از استعداد و توان داخلی و قطع زنجیرهای وابستگی از جلوه های بارز اندیشه و راه امام است.

به گزارش ایلنا، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جلسه شورای معاونین این وزارتخانه طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و پاسداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال جانسوز آن حضرت، تصریح کرد: مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی ریشه در اندیشه و راه امام خمینی(ره) دارد.

افزود: تأکیدات حضرت امام راحل عظیم الشأن بر استقلال واقعی، خودباوری و خودکفایی در عرصه گوناگون با بهره برداری از استعداد و توان داخلی و قطع زنجیرهای وابستگی از جلوه های بارز اندیشه و راه امام است.

وزیر دفاع با بیان اینکه، دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی و پیروزی های درخشان بخصوص در برهه دفاع مقدس، فتوحات بزرگی همچون شکست حصر آبادان، فتح خرمشهر و عبور از گذرگاه های خطرناک سیاسی، امنیتی، اقتصادی جز با عزم ملی، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی امکان پذیر نبود، تصریح کرد: نامگذاری سال ۱۳۹۳به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نشانگر آن است که برای تداوم انقلاب اسلامی و پاسداری و حراست از خون شهیدان و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی نیازمند تمسک به اندیشه و راه امام خمینی هستیم.

دهقان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صفات و ویژگی های برجسته حضرت امام خمینی(ره) گفت: باید با برنامه ریزی دقیق و هنرمندانه ابعاد زندگی و شخصیت حضرت امام(ره) را به این نسل و نسلهای آینده منتقل کرد.

وی اظهار داشت: امام(ره) مصلحی بزرگ و رهبر حکیمی بود که نه در شعار، بلکه در عمل معرف و احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) و ارزش های برخواسته از مکتب حسینی بود.

وزیر دفاع گفت: امروز از ملت ایران با عزت، افتخار و بزرگی، از نیروهای مسلح پرافتخار بعنوان ضامن امنیت و مظهر اقتدار ملی و از صنایع پیشرفته و بومی دفاعی ایران با وجود تحریم ۳۵ ساله بعنوان الگوی موفق مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی یاد می شود، این همه مرهون تفکر و اندیشه والا و پویایی است که امام راحل عظیم الشأن بنیان گذاشت و مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) آن را به شایستگی تداوم و تعمیق بخشید.

دهقان تأکید کرد: راه تعالی و پیشرفت و رسیدن به قله های عزت و سرافرازی ایران اسلامی و عبور از گذرگاههای سخت و موانع دشواری که امروز پیش روی ملت ما است، با عمل به وصیت نامه الهی، سیاسی حضرت امام(ره) و تبعیت از وصی و جانشین شایسته ایشان مقام معظم رهبری مدظله العالی میسر است.

وزیر دفاع در پایان سخنان خود با قرائت بخشی از وصیت نامه حضرت امام(ره) که نوشته اند، «وصیت من به همه آن است که به یاد خدای متعال به سوی خودشناسی و خودکفایی و استقلال، با همه ابعادش به پیش، و بی تردید دست خدا با شماست، اگر شما در خدمت او باشید و برای ترقی و تعالی کشور اسلامی به روح تعاون ادامه دهید»، گفت: حضرت امام در این فراز زیبا و پرمعنا، خودشناسی و خودکفایی و وحدت، انسجام و تعاون ملت ایران را موجب نزول رحمت الهی و تعالی و ترقی ایران اسلامی بیان داشته اند و ما معتقدیم وزارت دفاع با تکیه بر این اصول و عمل به وصایای حکیمانه حضرت امام(ره) است که می تواند رضایت خداوند متعال، شادی روح بلند و ملکوتی حضرت امام(ره)، خشنودی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و سربلندی و اقتدار ایران اسلامی را فراهم کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز