خبرگزاری کار ایران

فروزنده در گفت‌وگو با ایلنا:

از بازگشت احمدی نژاد بی‌اطلاعم / احمدی‌نژاد در بحثیارانه بهتر از روحانی عمل کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۵۳۳

تاکنون نشستی برای بازگشت دکتر احمدی‌نژاد برگزار نشده و معتقدیم در شرایط کنونی باید به فکر رفع مشکلات معیشتی مردم باشیم.

معاون پارلمانی دولت دهم از بازگشت رئیس جمهور سابق ایران اسلامی به عرصه انتخابات آینده ریاست جمهوری اظهار بی‌اطلاعی کرد و اظهار داشت: از بازگشت احمدی‌نژاد به عرصه خدمت اطلاعی ندارم.

«لطف اله فروزنده دهکردی» در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: بازگشت احمدی‌نژاد به عرصه خدمت به محرومان بستگی به خود ایشان و همراهی مردم دارد و من از این بازگشت بی‌اطلاعم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نشستی از سوی دولتمردان سابق برای بازگشت احمدی‌نژاد به عرصه قدرت برگزار شده یا خیر؟ خاطرنشان کرد: تاکنون نشستی در این ارتباط برگزار نشده و معتقدیم در شرایط کنونی باید به فکر رفع مشکلات معیشتی مردم باشیم.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی افزود: فعلا تصمیم بر سکوت داریم و نمی‌خواهیم وارد این موضوع شویم.

فروزنده در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌تان از عملکرد دولت تدبیر و امید در موضوع هدفمندی یارانه‌ها چیست، تصریح کرد: دولت تدبیر می‌توانست در مرحله دوم بهتر عمل کند و برای دهک‌های نیازمند شرایط بهتری فراهم کند.

وی گفت: اگر می‌خواهیم در هدفمندی یارانه‌ها عده‌ای را حذف کنیم، باید «بانک اطلاعاتی» تشکیل دهیم، اما متاسفانه دولت کنونی در این بخش صبوری نکرد.

معاون پارلمانی دولت دهم در ادامه با تشریح «فسادهای اقتصادی» در ایران، یادآور شد: دولت کنونی ادعا دارد می‌خواهد با این فساد‌ها مقابله کند و مردم نیز انتظار برخورد با برخی فساد‌ها مانند سه هزار میلیاردی را دارند.

فروزنده افزود: دولت چون ادعاهایی دارد پس مردم انتظار دارند شفاف سازی‌هایی هم بکند، اما تاکنون شفاف‌سازی نکرده است.

این استاد دانشگاه از تصمیم دولت احمدی‌نژاد برای حذف عده‌ای در هدفمندی یارانه‌ها سخن گفت و خاطرنشان کرد: دولت دهم قصد حذف عده‌ای در هدفمندی یارانه‌ها را داشت، اما مشکل بانک اطلاعاتی اجازه چنین کاری را به آن دولت نداد.

وی گفت: دولت یازدهم با وجود تمامی تلاش‌ها و فراخوان‌ها نتوانست در انصراف مردم از دریافت یارانه‌ها موفق عمل کند و مردم پاسخ «نه» به این دولت دادند.

معاون رییس جمهور دولت دهم تاکید کرد که اجرای هدفمندی یارانه‌ها در دولت احمدی‌نژاد به مراتب بهتر از دولت آقای روحانی بوده چون مردم در فراخوان دولت نشان دادند که دولت گذشته تدبیر بهتری در این زمینه داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز