خبرگزاری کار ایران

در پی انتشار مجموعه " سپاه در گذر انقلاب " صورت گرفت:

تقدیر ستاد کل نیروهای مسلح از روابط عمومی سپاه

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۴۱۶

در حاشیه برگزاری آئین رونمایی از ۱۱ جلد نخست مجموعه «سپاه در گذر انقلاب» سردار جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اهدای لوحی، از سردار شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا؛ در حاشیه برگزاری آئین رونمایی از ۱۱ جلد نخست مجموعه «سپاه در گذر انقلاب» که با حضور جمعی از بنیان گذاران سپاه و فرماندهان عالیرتبه نظامی صورت گرفت سردار جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اهدای لوحی از سردار شریف و مجموعه روابط عمومی سپاه به دلیل اهتمام در تدوین و انتشار مجموعه کتاب های «سپاه درگذر انقلاب» تقدیر کرد.

متن لوح اهدایی ستاد کل نیروهای مسلح به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

همرزم گرامی سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف
معاون محترم روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با اهداء سلام و توفیقات الهی
با احترام، بدون شک مجاهدت فعالان عرصه فرهنگی کشور در ارتقای قدرت ملی سهم بسزایی داشته و در این بین نقش مدیران دوراندیشی که به بهره برداری حداکثری از همه امکانات موجود در راستای مقابله با تهدیدات جبهه دشمن و ارتقای بصیرت در جبهه خودی اهتمام جدی نموده اند از اهمیت ویژه برخوردار است.

حسب وظیفه، لازم می دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را از فعالیت های گسترده و مؤثر حضرتعالی و مجموعه تحت امرتان در ابعاد مختلف فرهنگی به ویژه اقدام ارزشمند گردآوری و چاپ سلسله کتب «سپاه در گذر انقلاب» اعلام نموده، توفیق روزافزونتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر(ارواحنافداه) و تحت رهبری های خردمندانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) از درگاه خداوند سبحان مسئلت نمایم.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح
سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز