خبرگزاری کار ایران

کوثری:

تیم هسته ای همانند رزمندگان دوران دقاع مقدس در مقابل ۱ + ۵ محکم بایستد

کد خبر : ۱۷۰۶۴۳

اگر با اخلاص باشیم نه تنها در جبهه جنگ بلکه در تمام عرصه های سیاسی, اقتصادی و هسته ای می توانیم دشمن را شکست دهیم

نماینده تهران در مجلس گفت: اگر با اخلاص باشیم نه تنها در جبهه جنگ بلکه در تمام عرصه های سیاسی, اقتصادی و هسته ای می توانیم دشمن را شکست دهیم و از تیم هسته ای انتظار داریم که همانند رزمندگان که با کمترین امکانات دشمن را از کشور بیرون کردند در مقابل ۱ + ۵ محکم بایستند. و حق قانونی و مسلم ایران را از آنها بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل کوثری در همایش دلاوریم با اشاره به سالگرد آزاد سازی خرمشهر اظهار کرد: دشمن همراه با استکبار جهانی می خواست هفت روزه به تهران برسد اما آنها دو عامل مردم و رهبری را پیش بینی نکرده بودند.

وی افزود: خرمشهر ۳۴ شبانه روز مقاومت کرد و اگر خیانت بنی صدر نبود هیچ گاه سقوط نمی کرد.

نماینده تهران در مجلس در تشریح چگونگی آزادسازی خرمشهر گفت: از همان مسیری که دشمن تردد می کرد به آنها حمله کردیم و راه مواصلاتی بصره، شلمچه و خرمشهر را توانستیم قطع کنیم. و پس از آن که به شهر رسیدیم ۱۶ هزار نفر از نیروهای دشمن را به اسارت گرفتیم که این اتفاق تنها با همت رزمندگان نبود بلکه اراده خداوند نقش اصلی را ایفا می کرد.

وی خطاب به تیم مذاکره کننده هسته ای ابراز کرد: اگر با اخلاص باشیم نه تنها در جبهه جنگ بلکه در تمام عرصه های سیاسی, اقتصادی و هسته ای می توانیم دشمن را شکست دهیم و از تیم هسته ای انتظار داریم که همانند رزمندگان که با کمترین امکانات دشمن را از کشور بیرون کردند در مقابل ۱ + ۵ محکم بایستند. و حق قانونی و مسلم ایران را از آنها بگیرند.

وی ادامه داد اگر این چنین باشد فضا برای ورود امام زمان(عج) آماده می شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر این که قرن آینده قرن اسلام است؛ و اسلام ابر قدرتها را به خاک سیاه می نشاند تصریح کرد: حدود سی سال پیش امام خمینی چنین پیش بینی بزرگی می کند و ما اکنون بامدیرینت جهادی و از خود گذشتگی باید تلاش کنیم به آن دست یابیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز