خبرگزاری کار ایران

سردار سلامی:

پیشرفت‌های ما دنیا را متحیر کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۲۵۴

استکبار همه قدرت خود را در برابر ایران قرار داده ولی از این مسیر راه به جایی نمی‌برد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اگر فشارهای وارد بر ایران بر شانه ابرقدرتها بود فرو می‌ریختند گفت: مستکبران غربی که توهم فشار بر جمهوری اسلامی را در سر می‌پروراندند امروز در باتلاق منطقه گرفتار شده‌اند.

به گزارش ایلنا، سردار حسین سلامی پنجشنبه شب در گردهمایی بزرگ طلاب و رزمندگان که در آستانه سالروز فتح خرمشهر در مدرسه فیضیه قم برگزار شد در سخنانی با اشاره به دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: باید ببینیم که در هشت سال جنگ تحمیلی چگونه یک ملت در اوج عزت در مقابل یک جهان در عین کثرت ایستادگی کرد.

وی با اشاره به شگفتی‌های عملیات‌های دوران دفاع مقدس بیان کرد: عملیات بیت‌المقدس یکی از برجسته‌ترین نمادهای نزول نصرت الهی و پیروزی حق بر باطل بود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: عملیات بیت المقدس باید به عنوان یکی از نقاط درخشان تاریخ اسلام همواره مورد یادآوری قرار گیرد.

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس در میدانی حاضر شده بودیم که همه قدرت‌های بلامنازع تاریخ حیات بشر در یک آرایش و صف‌بندی جهانی مقابل ما ایستاده بودند.

سلامی ادامه داد: دو ابرقدرت آمریکا و شوروی که در هر حادثه‌ای مقابل هم قرار می‌گرفتند نیز در مقابل انقلاب بزرگ و ظهور مجدد اسلام و در مقابل طلوع نوین خورشید اسلام با یکدیگر متحد شدند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با تکیه بر فرهنگ جهاد و شهادت در مسیر عزت و اقتدار حرکت کرد گفت: امام راحل به مردم ایران قدرت حقیقی و حقیقت قدرت را نشان داد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز در عرصه‌های مختلف به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته است خاطرنشان کرد: ما در عرصه‌های سیاسی، ‌اقتصادی، نظامی و علمی شاهد هستیم که چه دستاوردهای ارزنده‌ای حاصل شده است و این پیشرفت‌ها دنیا را متحیر کرده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه این دستاوردها ثمره قدرت لایزال الهی و حکمت و تدبیر رهبری است یادآور شد: در طول ۳۰ سال گذشته ایران اسلامی با تکیه بر قدرت ایمان که برگرفته از فطرت پاک ملت ایران است توانسته از همه دسیسه‌ها و توطئه‌ها سربلند بیرون بیاید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و امنیت قرار دارد گفت: این امنیت در شرایطی است که فضای پیرامون کشور سراسر ناامنی و التهاب است و این شرایط نشان می‌دهد که ایران یک قدرت منطقه‌ای و بین المللی است.

سلامی یادآور شد: مستکبران غربی که توهم فشار بر جمهوری اسلامی را در سر می‌پروراندند امروز در باتلاق منطقه گرفتار شده‌اند.

وی یادآور شد: ایران اسلامی در مسیر پیشرفت قدم‌های بلندی برداشته و این پیشرفت‌ها در شرایطی محقق شده که اگر فشارهایی که به نظام اسلامی وارد آمد بر ابرقدرتها وارد شده بود آنها فرو می‌ریختند.

جانشین فرمانده سپاه با اشاره به اینکه جبهه استکبار در برابر هدایت‌های حکیمانه رهبری درمانده شده‌اند اظهار کرد: استکبار همه قدرت خود را در برابر ایران قرار داده ولی از این مسیر راه به جایی نمی‌برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز