خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام ناطق‌نوری از جانباز ۱۰۰درصد لرستانی عیادت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۱۳۱

با حضور در منزل جانباز ۱۰۰ درصد سید نورخدا موسوی و مشاهده فداکاری همسر این جانباز بزرگوار روحیه گرفتم.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جریان سفر خود به استان لرستان به همراه هوشنگ بازوند استاندار لرستان با جانباز ۱۰۰ درصد سید نورخدا موسوی و خانواده وی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، وی در این دیدار با بیان این‌که اجر خانواده جانبازان کمتر از اجر خود این عزیزان نیست، اظهار داشت: من با حضور در منزل جانباز ۱۰۰ درصد سید نورخدا موسوی و مشاهده فداکاری همسر این جانباز بزرگوار روحیه گرفتم.

حجت‌الاسلام و المسلمین ناطق نوری همچنین فرزندان این جانباز را مورد تفقد قرار داد و خطاب به آنها گفت: هم سید نورخدا مایه افتخار شماست و هم شما فرزندان مایه افتخار پدر جانباز خود هستید.

وی با تاکید بر ضرورت بسترسازی به منظور آشنایی اقشار مختلف مردم با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان تصریح کرد: این امر می‌تواند ضمن آشنایی مردم با فداکاری‌های خانواده‌های جانبازان و ایثارگران، به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمک کند.

بنابر این گزارش در حاشیه این دیدار نیز کبری حافظی همسر جانباز ۱۰۰ درصد سید نورخدا موسوی در سخنانی گزارشی از روند مجروحیت این جانباز بزرگوار و شرایط جسمی وی ارائه کرد.

وی خدمت به این جانباز را توفیقی الهی دانست که نصیب وی شده است و بیان داشت: توفیق پرستاری از سید نورخدا موهبتی است که همواره به خاطر آن شکرگذار درگاه الهی هستم.

همچنین در حاشیه این دیدار زهرا سادات موسوی فرزند جانباز ۱۰۰ درصد سید نورخدا موسوی در وصف پدرش دکلمه ای را قرائت کرد که جمع حاضر را تحت تاثیر قرار داد.

در پایان این دیدار صمیمی حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اهدای یک جلد کلام الله مجید به همسر این جانباز از زحمات و فداکاری های وی تجلیل به عمل آورد.

جانباز ۱۰۰ درصد " سید نورخدا موسوی منفرد " در جریان مبارزه با گروهک ملعون ریگی به درجه رفیع جانبازی نائل شده و پنج سال است که در حالت کما به سر می‌برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز