خبرگزاری کار ایران

قوامی در گفت‌وگو با ایلنا:

افراطیون می‌خواهند دولت را عصبانی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۱۶۲

مخالفت با سخنرانی سیدحسن آقای خمینی و دشمنی با ایشان سازماندهی شده و نشات گرفته از احساس خطر افراطیون از جایگاه والای وی در آینده است / دلواپسی ما این است که افراطیون با تندروی و چوب لای چرخ دولت گذاشتن‌ها، کاری بکنند که رئیس جمهور هم در داخل و هم در عرصه بین‌المللی توفیق نیابد.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس ششم با بیان اینکه افراطیون می‌خواهند دولت را عصبانی کنند، تاکید کرد: دولت باید بی‌توجه به خودسری‌ها و تندروی‌ها به عهد خود با مردم وفادار بماند و راه خود را با قدرت و سرعت ادامه دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر قوامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص برگزاری همایش دلواپسیم از سوی منتقدان دولت گفت: متاسفانه بخش اعظمی از دلواپسان، به جای دلواپسی برای مردم و منافع ملی، دلواپس به خطر افتادن منافع‌شان هستند.

وی با بیان اینکه با تحریم‌ها، بخشی زیادی از مردم ایران دچار آسیب‌ها و زیان‌های بسیاری شدند، اظهار داشت: با انجام مذاکرات، منافع بخشی از تندروها به دلیل رفع تدریجی تحریم‌ها به خطر می‌افتد و بنابراین طبیعی است که دوست ندارند که مذاکرات به نتیجه برسد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این سوال که دلواپسی امروز اصلاح‌طلبان چیست؟ خاطرنشان کرد: دلواپسی ما این است که افراطیون با تندروی و چوب لای چرخ دولت گذاشتن‌ها، کاری بکنند که رئیس جمهور هم در داخل و هم در عرصه بین‌المللی توفیق نیابد.

نماینده مردم قزوین در مجلس ششم ادامه داد: اگر مذاکرات به جایی نرسد و تحریم‌ها باقی بماند، وضعیت اقتصادی کشور و معیشتی مردم بدتر خواهد شد و این برای کشور به هیچ وجه مطلوب نیست.

قوامی درباره اقدام افراطیون در لغو سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی در دانشگاه لرستان نیز ابراز داشت: من فکر می‌کنم که مخالفت با سخنرانی سیدحسن آقای خمینی و دشمنی با ایشان سازماندهی شده و نشات گرفته از احساس خطر افراطیون از جایگاه والای وی در آینده است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اقدام افراطیون در توهین به سیدحسن خمینی در مرقد امام، با بیان اینکه دشمنی با بیت امام از سوی افراطیون چیز جدیدی نیست، یادآور شد: سخنرانی یادگار امام درباره امام بود و اینها با این کار دشمنی‌شان را با بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران بار دیگر نشان دادند.

وی با تاکید بر اینکه افراطیون می‌خواهند دولت را عصبانی کنند، تصریح کرد: دولت باید بی‌توجه به این خودسری‌ها و تندروی‌ها به عهد خود با مردم وفادار بماند و راه خود را با قدرت و سرعت ادامه داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز