خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

دفاع ترقی از فیلم " من روحانی هستم " / باید از همه تریبون‌ها و انتقادات استقبال کرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۸۵۲

در دولت قبل، صد برابر این انتقادات و فحش‌ها به احمدی‌نژاد داده می‌شد اما کی و در چه زمانی احمدی‌نژاد به این انتقادات نشان می‌داد؟ الان هر کس هر مخالفی بزند، سریعا به وی انگ تخریب‌چی می‌زنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه دولت باید در برابر انتقادات سعه صدر داشته باشد، تاکید کرد: جامعه ما، یک جامعه آزادی است که همه حق دارند در آن آزادانه اظهار نظر بکنند و من این نوع رفتار کردن را خارج از دمکراسی و آزادی می‌بینم.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص افزایش هجمه‌ها و حملات به دولت گفت: من نمی‌دانم بحث‌هایی که در خصوص فیلم " من روحانی هستم " به وجود آمده است، چه اشکالی دارد که این همه حرف و حدیثبرای آن به وجود آورده‌اند؟

وی در پاسخ به این سوال درباره این فیلم حتی آقای لاریجانی نیز واکنش نشان داد، اظهار داشت: من نمی‌دانم علت برخورد ایشان چیست؟ ایشان اشکالی به متن خاطرات آقای هاشمی دارند یا اشکالی در فیلم وجود دارد؟ این فیلم کاملا روحیه و مواضع انقلابی آقای روحانی را در طی سال‌های اخیر نشان داده است.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه هیچ چیز غیرمستندی در این فیلم وجود ندارد، تصریح کرد: اگر حرف و سند غیرمستندی در این فیلم است، باید آقای هاشمی پاسخگو باشند چون یکی از منابع اصلی این فیلم، خاطرات آقای هاشمی است.

ترقی ادامه داد: این برخوردها پس از سه ماه از ساخت و نمایش آن، بیشتر برای منحرف کردن افکار عمومی از مسائل کشور است.

این فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه در دولت نیز موضع‌گیری‌ها نسبت به فیلم " من روحانی هستم " متناقض است، اذعان داشت: این تناقض در مواضع نشاندهنده این است که موضع‌گیری‌ها مبتنی بر تصمیم جمعی نیست و فرافکنی است.

وی در خصوص سخن رئیس جمهور مبنی بر اینکه منتفدان با شناسنامه خود حرف بزنند و نه از زبان ملت ایران، خاطرنشان کرد: بر اساس اصل هشتم قانون اساسی مردم حق اظهار نظر و نظارت همگانی دارند و من معنای این حرف را نمی‌دانم؟ این حرف یعنی اینکه فقط آنهایی که حزبی هستند، سخن بگویند و مابقی افراد حق اظهار نظر ندارند؟

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی هر فردی که انتقاد می‌کند از سوی بخش مورد حمایتی‌اش سخن می‌گوید، ابراز داشت: باید از همه تریبون‌ها و انتقادات استقبال کرد، نه آنکه هر کسی که سخن می‌گوید، واکنش نشان بدهیم و متهمش کنیم.

ترقی با اشاره به مهمانی همسر رئیس جمهور یادآور شد: اگر نقد و شائبه‌ای وجود دارد باید صریحا پاسخ صریح و شفافی داد.

وی افزود: در دولت قبل، صد برابر این انتقادات و فحش‌ها به احمدی‌نژاد داده می‌شد اما کی و در چه زمانی احمدی‌نژاد به این انتقادات نشان می‌داد؟ الان هر کس هر مخالفی بزند، سریعا به وی انگ تخریب‌چی می‌زنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه دولت باید در برابر انتقادات سعه صدر داشته باشد، تاکید کرد: جامعه ما، یک جامعه آزادی است که همه حق دارند در آن آزادانه اظهار نظر بکنند و من به دولتی که شائبه دمکراسی و آزادی دارد، نقد دارم و این نوع رفتار کردن را خارج از دمکراسی و آزادی می‌بینم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز