خبرگزاری کار ایران

قوامی در گفت‌وگو با ایلنا:

اصلاح‌طلبان هیچ‌گاه از دولت سهام‌خواهی نکرده و نخواهند کرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۸۵۸

هیچ‌گونه جدایی میان دولت و اصلاح‌طلبان صورت نگرفته است / اصلاح‌طلبان برای کمک به کشور، آشتی ملی، جلوگیری از بیشتر شدن از تنش‌ها و سروساماندهی به وضعیت کشور از آقای روحانی حمایت کردند.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ششم با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبان هیچ‌گاه از دولت سهام‌خواهی نکرده و نخواهند کرد، یادآور شد: برخی اصولگرایان به شکلی همه جانبه درصدد شکست و تضعیف دولت هستند و در این راه نیز از هیچ اقدامی فروگذار نخواهند بود و برای همین دلیل، دولت باید هوشیارانه‌تر اقدام کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر قوامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص ادعاهای برخی از اصولگرایان مبنی بر جدایی و عدم حمایت اصلاح‌طلبان از دولت گفت: رای آقای روحانی از ابتدا رایی بود که به خاطر حمایت از اصلاح‌طلبان بدست آمد.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان از ابتدا می‌دانستند که روحانی اصلاح‌طلب نیست، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان برای کمک به کشور، آشتی ملی، جلوگیری از بیشتر شدن از تنش‌ها و سروساماندهی به وضعیت کشور از آقای روحانی حمایت کردند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبان هیچ‌گاه نیت به دست گرفتن قدرت و دولت را نداشته‌اند، بیان کرد: اصلاح‌طلبان هیچ وقت از دولت سهم‌خواهی نکرده و نخواهند کرد.

قوامی تصریح کرد: هیچ‌گونه جدایی میان دولت و اصلاح‌طلبان صورت نگرفته است.

نماینده مردم قزوین با اشاره به مخالفت‌ها و سنگ‌اندازی‌ها بر سر راه دولت اذعان داشت: آنها قصد دارند که با مخالفت کردن و ایجاد حاشیه برای دولت، بدنه اجتماعی و پایگاه رای دولت را تضعیف کنند که به نظرم تا حدودی نیز در این امر موفق بوده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه اساس حمایت اصلاح‌طلبان از دولت برای خروج از شرایط حساس و بحرانی است که کشور در طی مدیریت هشت ساله اصولگرایان به آن گرفتار شده است، خاطرنشان کرد: دولت اقدامات نسبتا خوبی برای ساماندهی کشور و برطرف کردن مشکلات انجام داده است و می‌خواهد منافع ملی را تامین کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پایان ابراز داشت: برخی اصولگرایان به شکلی همه جانبه درصدد شکست و تضعیف دولت هستند و در این راه نیز از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد بود و برای همین دلیل، دولت باید هوشیارانه‌تر اقدام کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز