خبرگزاری کار ایران

اصغرزاده:

عارف باید از سرمایه خود در انتخابات مجلس دهم استفاده کند

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۴۵۷

در این انتخابات کاندیدا نخواهم شد / آقای ابوطالبی جزء اقدام‌کنندگان اصلی تسخیر سفارت آمریکا نبوده است و بعدها به جمع ما پیوست.

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در این انتخابات کاندیدا نخواهم شد، اما معتقدم که اصلاح‌طلبان حضور قوی خواهند داشت و آقای عارف با کاری که در انتخابات قبلی انجام داد، سرمایه خوبی به دست آورده و باید از آن استفاده کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابراهیم اصغرزاده در حاشیه مراسم ختم پدر همسر سید محمد خاتمی در جمع خبرنگاران در مورد نقش ابوطالبی در تسخیر سفارت آمریکا و ممانعت آمریکا از وی به عنوان سفیر سازمان ملل گفت: ایشان فرد محترمی هستند، که در زمان تسخیر لانه جانوسی به عنوان مترجم در آنجا حضور داشته و اقدامات وی حتی در حد فعالیت خانم ابتکار و آقای شیخ الاسلام نبود.

وی تاکید کرد: آقای ابوطالبی جزء اقدام‌کنندگان اصلی تسخیر سفارت آمریکا نبوده است و بعدها به جمع ما پیوست.

اصغرزاده در پاسخ به این پرسش که آیا در انتخابات دوره دهم مجلس کاندید خواهید شد، گفت: در این انتخابات کاندیدا نخواهم شد، اما معتقدم که اصلاح‌طلبان حضور قوی خواهند داشت و آقای عارف با کاری که در انتخابات قبلی انجام داد، سرمایه خوبی به دست آورده و باید از آن استفاده کند. عارف باید شجاعت داشته باشد و سرمایه خود را در میدان بگذارد.

وی در مورد وضعیت احزاب منحله اصلاح طلب گفت: از وضعیت این دو حزب خبر ندارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز