خبرگزاری کار ایران

با حضور امیر شاه‌صفی؛

سامانه‌های شبیه‌ساز میراژ و فاتح ۱۲ در پایگاه برادران شهید دل حامد رونمایی شد

کد خبر : ۱۵۸۱۱۲

کلیه قطعات این سامانه های شبیه ساز ساخت داخل بوده و با اهدافی نظیر افزایش توان دقت و مهارت خلبان و همچنین کاهش هزینه ها و افزایش ضریب ایمنی ساخته و تولید شده است.

اولین سامانه شبیه ساز هواپیمای شکاری میراژ و سامانه شبیه ساز تیراندازی سبک فاتح ۱۲ در پایگاه دهم شکاری(براداران شهید دل حامد) رونمایی و بهره برداری شد.

به گزارش ایلنا، اولین سامانه شبیه ساز هواپیمای شکاری میراژ و سامانه شبیه ساز تیراندازی سلاح سبک فاتح ۱۲ که توسط مهندسان جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طراحی و ساخته شده است، با حضور امیر حسن شاه صفی در پایگاه دهم شکاری رونمایی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

سامانه شبیه ساز میراژ قابلیت توانایی شبیه سازی پرواز در شرایط جوی مختلف را داراست وکلیه مراحل طراحی و ساخت آن توسط مهندسان داخلی انجام گرفته است.

همچنین سامانه فاتح ۱۲ مجهز به چهار نوع سلاح سبک از جمله ژ۳، کلاشینکف، آر پی جی و کلت است.

لازم به ذکر است کلیه قطعات این سامانه های شبیه ساز ساخت داخل بوده و با اهدافی نظیر افزایش توان دقت و مهارت خلبان و همچنین کاهش هزینه ها و افزایش ضریب ایمنی ساخته و تولید شده است.

در مراسم رونمایی و بهره برداری از این شبیه سازها، رئیس سازمان جهاد خودکفایی نیروی هوایی، حجت الاسلام والمسلمین صبری رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو و جمعی دیگر از فرماندهان حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز