خبرگزاری کار ایران

سردار عبداللهی:

قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیاء مصمم به اجرای انتظارات رهبری است

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۱۰۵

بحثاقتصاد، معیشت مردم و ایجاد شغل از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است و ما نیز در مجموعه توانمند قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با توجه ویژه به این موضوع برآنیم که در زمینه اشتغال اقدامات جدی انجام دهیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: این قرارگاه مصمم است انتظارات مقام معظم رهبری را در عرصه سازندگی کشور محقق کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار عبادالله عبدالهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) که در نخستین نشست عمومی کارکنان قرارگاه در سال جدید سخن می‌گفت‏، بخشی از عملکرد قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در سال گذشته و نیز افق‌های پیش رو در سال جدید را مورد تبیین قرار داد و افزود: قرارگاه در تمام گرایش‌های‌ عمرانی و صنعتی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالایی برخوردار است و می‌تواند پیشگام عملیاتی کردن انتظارات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در عرصه سازندگی باشد.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۳ از سوی رهبرمعظم انقلاب(مدظله‌العالی) به عنوان سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» گفت: انعکاس رهنمودهای رهبری به ویژه شعار سال با خط زیبا و در بسترهای مختلف تبلیغی کاری خوب و پسندیده است؛ اما از آن خوب‌تر و پسندیده‌تر توجه ویژه به این سخنان در مرحله عمل و در عرصه اجراست‎، چراکه ایشان انتظارات خود را همواره به صورت روشن و شفاف بیان می‌فرمایند و با این صراحت بیان، برهمگان تکلیف ایجاد می‌شود که به انتظارات ولی فقیه خود جامه عمل بپوشانند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) افزود: ‌ همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها برای اجرای انتظارات رهبری در کشور وجود دارد و کافی است که با عزم جدی و مدیریت جهادی این انتظارات عملیاتی گردد.

عبداللهی تصریح کرد: بحثاقتصاد، معیشت مردم و ایجاد شغل از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است و ما نیز در مجموعه توانمند قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با توجه ویژه به این موضوع برآنیم که در زمینه اشتغال اقدامات جدی انجام دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز